לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

only know you've been high when you're feeling low


ההרגשה כאילו הכל כל כך מלא שנאה מסביב. ועל מה? עשיתי משהו? אני נאבדת ואני לגמריי לבד. אני פשוט חיה במן שגרה משלי, מבלי שמישהו יהיה מעורב. והכל כל כך שטחי. אין שיחות שמרוקנות את הלב ואת הגוף, אפילו לא מרגיש שיש סיבה להתחיל לדבר. הכל כאילו מתפרק לאט לאט. אני לא רוצה שהחגים יתקרבו כי אז הכל יהיה שומם, בודד. אין לאן ללכת, ואני כבר רואה את עצמי בוהה בטלוויזיה במשך כל החג. ואני כל הזמן תוהה מה לעזאזל עשיתי לא נכון שהכל יצא ככה, אולי באמת טעיתי איפשהו בדרך ורק החמרתי את המצב? ואני כל הזמן חושבת על זה שהכל היה כל כך טוב פעם. הכל פשוט הסתדר מעצמו, או שאולי לא התקלקל מלכתחילה. איבדתי את עצמי בחודש האחרון ועכשיו הכל עדיין ממשיך לדעוך. אני אפילו לא מתכוונת להפסיק את כל זה כי פשוט אין לי כוח. והמחשבות זה החלק הכי קשה בעניין כי זה לא נפסק וזה לא נעצר וזה רק מעיק יותר ויותר, חונק בגרון חזק יותר ויותר. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=bsFCO8-oCEQ

נכתב על ידי B u t t e r fly , 27/8/2013 18:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)