לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012


רוצה להראות לכולם שהכל בסדר אצלי.

ובאותו זמן להאמין בעצמי שזה באמת ככה.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bsFCO8-oCEQ

next time i'll be braver, i'll be my own savior
 
and if i'm the cause for me
next time i'll be braver, i'll be my own savior
standing on my own two feet

 

נכתב על ידי B u t t e r fly , 31/1/2012 19:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יש הרבה רגעים בתקופה האחרונה שגורמים לי להתכנס בעצמי ולהתעצב טיפה, ויש את הרגעים האלה שאני מרגישה בהם כל כך פורחת ומאושרת, שאני אפילו לא מבינה למה אני כל כך עצובה לפעמים. עמוק בפנים אני עדיין לא מעכלת, או שלא רוצה לעכל. קשה לי עם העובדה שאתה כל כך רחוק, לפעמים הייתי רוצה שתהיה כאן כשהשמש מאירה ויוצרת יום חמים-קריר יפה כזה, שנותן הרגשה של אביב ופריחה ולבלוב, ורק אתה חסר בכל היופי הזה.

יש לי אלפי סיבות לשמוח, אבל יש לי גם את הסיבה שאתה לא כאן, והיא הורסת בערך כל רגע של שמחה. אני לא יודעת למה, אבל בכל פעם שאני מרגישה שטוב לי ואני מחייכת, הריח שלך מגיע ומזכיר לי שאתה לא כאן איתי, ואם היית, כמה מושלם היה יכול להיות. היציאות הן לא אותן יציאות בלעדייך, אתה כל הזמן חסר לי, בכל מקום. אני מוצאת את עצמי נוסעת באוטובוס בבוקר, שומעת את אותם שירים שמזכירים לי רק אותך, וחושבת איזה סטטוסים, פוסטים ומשפטים הייתי כותבת, שכולם היו מוקדשים לך. לפעמים אני גם כועסת על עצמי קצת כשאני שומעת שיר שמזכיר לי אותך, כמה טיפשי זה. וכמה טיפשי הכל בתקופה האחרונה.

 

http://www.youtube.com/watch?v=cE6wxDqdOV0

(this song makes me feel so alone)

נכתב על ידי B u t t e r fly , 29/1/2012 19:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

;‎and in another life i would be your girl, we keep full of promises, be us against the world
and in another life i would make you stay, so i don't have to say you were the one that got away

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ahha3Cqe_fk&ob=av2e

נכתב על ידי B u t t e r fly , 28/1/2012 21:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני חושבת כמה היה יכול להיות מושלם אם היית כאן, אבל משתדלת להסתכל על חצי הכוס המלאה ולראות שהיא מלאה יותר משהיא ריקה, ואני אופטימית.

נכתב על ידי B u t t e r fly , 26/1/2012 08:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)