לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

2012


השנה הזאת התחילה בצורה הטובה ביותר. התחדשתי בעגיל בטבור, מה שלא היה לי אומץ לעשות מעולם. עברתי דברים שלא עברתי עד היום, והם איכשהו חיזקו אותי ולימדו אותי כל כך הרבה. אני חושבת שהשנה השתנתי בעקבות הרבה דברים שקרו ב2011. דברים חלחלו לתוכי, הצלחתי ליישם דברים שמעולם לא חשבתי שאקבל בכלל. התאכזבתי, מאוד ומהרבה אנשים, אבל בסופו של דבר למדתי. כל הזמן למדתי ואני עדיין לומדת. לאט לאט הכל נבנה ובסופו של דבר אני אגיע לתוצאה שבה אני אהיה מרוצה מהכל.


כל כך רוצה לראות אותך, אפילו לשתי שניות בדיוק.

 

а дождь на окнах рисует
,напоминая о твоих поцелуях
всё дело в том, что дождь ничем не рискует
а я боюсь, что потерял тебя
,я невозможно скучаю
я очень болен, я почти умираю
а где-то ты и ничего не узнаешь
и я боюсь, что потерял тебя
נכתב על ידי B u t t e r fly , 31/12/2012 14:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



....


לפעמים אני לא יודעת מה אני עושה, למה בדיוק מתהפכים לי דברים בבטן בגלל האנשים הלא נכונים. זה מציק. זה מציק כי זה לא אמור להיות ככה. אני מסתכלת על התמונות שלו, של אותו בחור שאהבתי בטירוף מכיתה ו' עד ט', ואני לא מרגישה כלום. הוא מחבק ומנשק את חברה שלו ואני אומרת לעצמי שהיא יפה כל כך ואיזה כיף לו. הרגשת פירגון מטורפת. ומתי זה יקרה איתך? ראיתי תמונה שלך ואני לא יודעת למה נצבט לי הלב. אני חושבת על זה שהייתי מעדיפה לתת את כל מה שהיה לנו בחזרה, רק בשביל לא לעבור את כל זה. הייתי מוותרת עלינו, על האהבה הזאת, על החוויות, על הזכרונות ועל החברות רק בשביל לא להרגיש ככה כל פעם מחדש מבלי לדעת למה.
נכתב על ידי B u t t e r fly , 27/12/2012 09:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מחר אתה מגיע ופתאם מתחילה להתהפך לי הבטן מהמחשבה. אני זוכרת איך לפניי שנה בדיוק נפגשנו לראשונה, איך שהיינו נפגשים כמעט כל יום ועושים משהו ביחד, איך היה את היום ההוא שישנתי 4 שעות אבל מילאת אותי באנרגיות כאלה שלא הרגשתי עייפה כל כך, איך תמיד נתת לי להרגיש טוב ובזכותך הרגשתי רגשות שלא יצא לי להרגיש עם אף אחד אחר. לפעמים יוצא לי לקרוא את הפוסטים שכתבתי עלייך וזה קצת צובט אותי מבפנים. אחריי הכל, לא נשארת כאן איתי כי אם היית סביר להניח שהיינו ביחד עד יום. ואני רק מחכה לסמס או לטלפון הזה שיסמן לי שאתה כאן ושאתה רוצה להיפגש. ורק המחשבה על הפגישה בינינו מצמררת לי את כל הגוף. חשבתי לא פעם על הרגע הזה שניפגש, מה יהיה ומה נעשה ואיך אני אסתכל לך לתוך העיניים ואריח את הריח שלך ובטח לא אאמין שאתה שוב כאן. (אם לומר את האמת, אני מפחדת שתבלע אותי לתוכך בשנייה שאראה אותך)

 

http://www.youtube.com/watch?v=hGiNUsSHkr0

נכתב על ידי B u t t e r fly , 26/12/2012 14:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



-


לפעמים אני חושבת על זה שאולי אני קצת מפחדת להודות שאני אוהבת אותך נורא.

נכתב על ידי B u t t e r fly , 26/12/2012 08:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)