לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012


ביום שישי פרצתי בבכי כי דיי, הרגשתי שזה יותר מדי. אני מפחדת שכולם מתאכזבים ממני ומצפים ממני למשהו מסויים ואני פשוט לא מצליחה למלא להם את הבקשות. אני מתה מפחד שיום יבוא ואנחנו ניפגש סופסוף, ואז תראה אותי. תראה איך אני נראת אחריי כל החודשים האלה של נתק. תראה שאני כבר לא אותה אחת שהייתה. מפחדת שתתאכזב ובעיקר מפחדת לאכזב את עצמי. בינתיים, שום דבר לא הולך כמו שצריך. עם כל יום שעובר יותר ויותר אנשים שואלים למה אני כל כך שבוזה, ואולי זה בגלל השגרה הזו. אין שום רגש, שום שינוי, כל יום אותו הדבר. אני מרגישה שעם כל יום שעובר המים נהיים יותר ויותר עמוקים עד לרמה כזו שאני עוד שנייה לא מצליחה להחזיק את האף מעל למים. אני מציבה לעצמי מטרות ולא מצליחה להגיע אליהן, שום דבר פתאם לא הולך כמו שצריך. אני מחפשת את מי לאהוב, אבל אפילו את עצמי הפסקתי לאהוב. ואיך מתרוממים? אולי עם הזמן הכל יסתדר. בינתיים, אני מרגישה בודדה ובעיקר לא זאת שהייתי רוצה להיות. אני שונאת את התקופות האלה שאני לא מצליחה למצוא בעצמי שום דבר טוב.
נכתב על ידי B u t t e r fly , 30/4/2012 19:31  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



////


הכי כואב ליפול בגלל שהאנשים שאמורים להרים אותך פשוט הרפו את ידייהם ואיפשרו לך ליפול....

וכולם פתאם רוצים שאשתנה....

נכתב על ידי B u t t e r fly , 23/4/2012 19:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני אוותר על מי שאני בשביל להיות זו שאנשים יעריכו באמת.

 

http://www.youtube.com/watch?v=JRWox-i6aAk&ob=av3n

,whether you fail or fly
well shit, at least you tried
but when you walked out that door, a piece of me died
i told you i wanted more - but that not what i had in mind
i just want it like before

נכתב על ידי B u t t e r fly , 17/4/2012 07:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מסתבר שאין על מי לסמוך, ואיכשהו הוא שוב הצליח להוכיח לי שכשיקרה משהו, הוא באמת יהיה שם כדי לנסות להציל אותי ואת המצב, אפילו אם זה מרחוק.

איכשהו, הכל התחיל לחלחל וכל מה שחשבתי היה כמה דברים עשיתי שהרסו והורסים את מה שאני כביכול מנסה להציל. אנחנו ממשיכים להרוס את מה שהרוס כבר ממזמן במקום לתקן את מה שאפשר.

 

("אמרתי לכולם שאם יש בעיה איתך שיפנו אליי ואני אטפל בזה"

"תשמרי עליה, טוב?")

נכתב על ידי B u t t e r fly , 16/4/2012 14:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)