לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012


אם יש משהו שאני לא מבינה זה למה אנשים תמיד נזכרים בך כשאתה כבר לא צריך אותם. זה כאילו שמשהו היבהב לו מרחוק והזהיר שאני שוכחת לאט לאט, אז הוא החליט לתקוף. זה לא שקרה משהו מיוחד, אבל לשמוע מכמה חברות בתקופה כל כך קצרה שהוא שואל עליי, ולקבל ממנו את האינבוקס ההוא, מה אני אמורה להבין? אני מפחדת להגיד שזה מפחיד אותי. מפחיד אותי לחשוב שאולי לעולם לא יהיה לזה סוף, לפחות לא סוף סופי. אנחנו כבר כל כך הרבה זמן טוחנים את הקשר שלנו, מכל צד. זה כבר מגיע למצב שאתה מתחנן שאלך, ואני נלחמת, וכשאני מחליטה להרפות, אתה פתאם מראה סימנים של התעניינות, יוזם. וזה תמיד בטיימינג הגרוע ביותר. אתה לא רוצה שאשכח אותך - אז למה הלכת מלכתחילה? או, למה זרקת הכל לפח? מעולם לא הייתי בטוחה מה אתה מרגיש כלפיי הקשר שלנו. היו ימים שהרגשתי שאתה אוהב אותי ושאתה רוצה להיות איתי, שבאמת טוב לך, והיו ימים שהרגשתי שאני מעמסה עצומה עלייך, מעמסה שאתה בכלל לא יודע איך להיפתר ממנה. ודווקא כשאני מתחילה להבין שאני לא מסוגלת להתמודד יותר עם הבלאגן הזה שמעולם לא נפתר וכנראה לעולם לא ייפתר, אתה מחליט להצטער, מחליט להראות סימנים שאני חסרה לך. זה תמיד היה רק אתה. מעולם לא היה לך אכפת באמת מאף אחד, זה תמיד מה שנוח לך ואיך שנוח לך. אני מניחה שמעולם לא הרגשת צורך לחשוב לרגע מה זה עושה לי לשמוע מאחרים שאתה שואל לשלומי, או מה זה עושה לי לקרוא את הפסקה הענקית הזאת שכתבת לי. אתה אפילו לא לוקח נשימה עמוקה לפניי שאתה כותב לי כמה שאני לא בסדר, אבל לשאול אותי בפשטות מה שלומי, את זה אתה אפילו לא מסוגל. את כל החבטות הכי קשות קיבלתי ממך ובכל פעם מתפלאה כמה זה פשוט בשבילך לפגוע בי, כל כך פשוט שאתה אפילו לא ממצמץ או מתחרט באמצע, אבל היום אני מתפלאה קצת יותר כמה קשה לך להיות נחמד אליי לפעמים. ההסטוריה שלנו כל כך עשירה, כל כך מלאה. למדתי עלייך כל כך הרבה ולמדתי בזכותך על עצמי, אבל השאלה של מה הייתי בשבילך מעולם לא נסגרה. מעולם לא ידעתי לקרוא אותך מספיק טוב, כנראה, בשביל לגלות מה הרגשת כלפיי. ואיך אפשר להאשים אותי בכלל? יום אחד ליטפת אותי ולחשת לי מילים של אדם שאוהב, ויום למחרת חבטת בי בכל הכוח ואפילו לא הזיז לך לראות אותי בוכה. כשאני גרמתי לך לבכות, שנאתי את עצמי. הלב שלי נקרע והעיניים שלי החלו לבכות ביחד איתך. ועכשיו, כשאני מסתכלת על תמונת הפרופיל החדשה שלך, שבה אתה מחייך את החיוך הזה שלך, שתמיד איכשהו ימיס אותי, אני לא רואה אותו. תמיד חשבתי שאתה עצוב מבפנים, וזה תמיד העציב אותי. "הוא שחקן", כולם תמיד דיקלמו את המילים האלה לידי, אבל לא נתתי לעובדה שיש לך כישרון להטעות אותי בכל מצב בחיים, אבל כשאני מסתכלת עכשיו אחורה, אני מוצאת כל כך הרבה סיטואציות שבהן לקחת את הכוח לידיים שלך והרשת לעצמך, כי אתה יכול. והאמנתי לך, האמנתי כי לא חשבתי שכל מה שאתה רוצה זה לחפש דרכים לפגוע בי. וגם אמרת שאתה אוהב בנות חלשות ומסכנות, כאלה שאפשר לשלוט עליהן ולהרגיש החזק, ואתה יודע, אני בעד זה שהגבר יהיה החזק, זה שייגן וישמור, אבל אתה לקחת את החוזק שלך למקום אחר לגמריי והשתמשת בו כדי להכאיב ולא כדי להגן מהכאב. וכן, אני הייתי המסכנה והחלשה ההיא שכל כך היה לך כיף להרגיש עוצמה לידה, ואני מלכתחילה נכנעתי לך כי התעוורתי. עדיין עוברים עליי ימים שאני קצת כועסת על עצמי שנתתי לכל זה לקרות, כי עובדה, למרות הכל אני עדיין לא יודעת, וכנראה שאף פעם לא אדע, מה אתה באמת מרגיש.
נכתב על ידי B u t t e r fly , 30/5/2012 07:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



euphoria


אני אוהבת!

היום הסתכלתי עליו ופשוט כל דבר בו היה מושלם. וכהרגשתי איך כל הרגשות מתערבבים לי בבטן מרוב כל הבלאגן שהולך לי שם לאחרונה, הבנתי שאני לא יכולה לעמוד בפניו. פתאם הרגשתי שאולי אני אוהבת, אבל לא רציתי להגיד סתם. ואז, כשהיו כל כך הרבה רגעים שבהם הרגשתי שאני לא יכולה להוריד ממנו את המבט, זה קצת הזכיר לי את הרגעים האלה איתו, ואותו באמת אהבתי. ואז זה עלה לאט לאט, וכל מה שרציתי זה רק לומר לו את זה ולראות את הפנים שלו כשזה קורה.

הוא גורם לי להרגיש כאילו אני על איזה ענן בגן עדן. איך שהוא מדבר איתי, מסתכל עליי, נוגע בי.... זה מרגיש הכי טוב בעולם. ואני יכולה להיות איתו ולהרגיש ששום דבר לא יכול עליי כשהוא לידי, מן תחושת ביטחון והגנה שעוד לא יצא לי להכיר. ו24/7 כל מה שאני חושבת עליו זה הוא, ואפילו כשהוא הולך יש לי רצון להגיד לו לחזור. כמו עכשיו.

 

http://www.youtube.com/watch?v=xK8VKc24RaM

....in every breath i take i'm breathing you

נכתב על ידי B u t t e r fly , 27/5/2012 22:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



let it go


חשבתי שהכל בסדר, באמת האמנתי.

אתמול ישנו ביחד ולפניי שהוא הגיע היו לי פרפרים בבטן ורק חיכיתי להיכנס למכונית ולתת לו נשיקה. הכל היה מושלם, אפילו שמתי לב שכשהוא נוגע בי יש לי מן צמרמורת כזו שמרעידה לי את כל האיברים. הוא היה מעליי ואמר לי שהוא אוהב אותי, ולא אכפת לו שזה מוקדם מדי, והלב שלי התחיל לפעום חזק. כשהוא הסיע אותי בחזרה, הרגשתי ריק כי התרגלתי לחברה שלו ורציתי שהוא יישאר. אבל

אני לא מפסיקה לחשוב על הרגע ההוא שהסתכלתי עליו ופתאם הפנים שלך היו שם. כשראיתי שזה לא עובר פשוט הורדתי את הראש וניסיתי להיזכר שאני נמצאת עם מישהו אחר ולא איתך. תהרוג אותי, אבל אני פשוט לא מבינה מה קרה פתאם, אבל זה שובר אותי.

נכתב על ידי B u t t e r fly , 25/5/2012 16:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלבלות בבטן


מרגישה שקצת השתנתי באיזשהו מובן. כשהרגשתי שהלב שלי נמצא איפה עמוק בתחתונים, איכשהו לא הוא זה שלקח פיקוד הפעם, וזה כנראה בזכותו. הוא נותן לי להרגיש ביטחון כזה שאני לא רגילה אליו, וכשאני מרגישה רע עם זה שאני רוצה שיתאמצו בשבילי קצת, הוא נותן לי בדיוק את ההרגשה ההפוכה ועושה לי כל כך הרבה בלבלות בבטן. ואני מוצאת את עצמי אומרת הרבה פעמים ביום כמה כיף שיש לי אותך כי אם לא היית הכל היה הרבה יותר מסובך עכשיו. אני כבר מתארת את עצמי יושבת וכותבת דברים שנובעים מגעגועים שבאים והולכים, ובטח באיזשהו שלב היינו נפגשים והכל היה חוזר. אבל עכשיו, בכלל לא הרגשתי צורך להגיד דברים מגעגועים, כי יש לי אותך, ואני לא רואה את עצמי מחזירה את הכל, הבטחתי לעצמי, ואתה עוזר לי לעמוד בהבטחה.

ויצא לי קצת לחשוב שאתה בטח יושב וחושב לעצמך מדי פעם כמה שאני משחקת אותה, וכמה שאני משקרת רע, הרי אני מתגעגעת עד השמיים. ובימים האחרונים כשאני שומעת שירים עצובים אתה עולה לי לראש כי יש לי מן הרגשה מעצבנת כזו שיושב לך משהו על הלב ושאתה לבד בכל הסיפור הזה ואיפה לעזאזל אני שתבוא לעזרתך? והייתי רצה לעזור אבל משהו עוצר אותי. זה נכון שאני בכלל תפוסה עכשיו, אבל זה לא זה. אני מפחדת פחד מוות ממך, אתה כל הדברים שלא הייתי רוצה שיחזרו, כי ביחד איתך כל הרע שהיה יחזור. והלוואי שהייתי יכולה לעזור איכשהו אבל אתה בעצמך אמרת כל הזמן שהניתוק בינינו זה הדבר הכי טוב והדבר שצריך להיות. וחוץ מזה, איך אני יכולה לוותר על משהו שכל כך ממלא אותי לאחרונה בשביל משהו שידוע מראש?

נכתב על ידי B u t t e r fly , 23/5/2012 15:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)