לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012


מרגישה שאני מאכזבת את עצמי, ובצורה עקיפה גם אותו. ממתי מה שאני מחפשת זה להחזיר באותה מכה ובאותו מטבע? ומה קרה פתאם שאני נכנסת אליו שוב לפרופיל לפעמים? אני מתחילה לחשוב שאולי אני נותנת לעצמי לאט לאט את הכלים להרוס הכל, ואני בכלל לא רוצה להרוס. אני רוצה להיות איתך 24/7, להינות איתך כמו שאנחנו יודעים להינות, מבלי כל הריבים והוויכוחים המיותרים; רוצה להניח את הראש שלי על הכתף שלך ולחבק אותך חצי חיבוק תוך כדי שכיבה, רוצה שישר תניח את היד שלך עליי ותחבק אותי בחזרה ואני ארגיש את מעטפת ההגנה הכי מושלמת שיכולה להיות, כזו שרק אתה מצליח לגרום לי להרגיש. אני אוהבת אותך כל כך ואני בכלל מתכוונת לכל השטויות האלה לאחרונה.
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי B u t t e r fly , 30/7/2012 08:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מפחדת

כי שום דבר לא הולך פתאם,

כי אנחנו רבים כבר יומיים ברצף וממתי זה ככה בכלל,

ששום דבר לא יחזור להיות אותו הדבר,

שהקשר שלנו כבר איבד את ניצוץ ההתחלה המושלם הזה,

שאני אאבד אותך,

שנתרחק,

כי ככה הרגשתי כשהייתי איתו,

כי אני שונאת את הרגשות והתחושות האלה,

כי אני אוהבת אותך ומה יקרה אם אני אשבר?

נכתב על ידי B u t t e r fly , 28/7/2012 12:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חודשיים


התעוררתי וראיתי את ההודעה שלך על המסך, "בוקר טוב אישה שלי". הלכתי לחדר וסובבתי את הקובייה לסיפרה 7, ואז ראיתי שהיום ה17 לחודש. היום אנחנו חודשיים.

 

אז נכון שזה לא זמן ארוך, אבל אני מרגישה שאני מכירה אותך ונמצאת איתך הרבה מעבר לחודשיים האלה.

מאז שהכרנו הכרתי עולם חדש ואחר, טוב יותר. אתה גורם להכל להיראות טוב יותר, להרגיש טוב יותר. אתה יודע להגיד את הדברים הנכונים בזמן הנכון, אתה מרים אותי למעלה בכל פעם שאתה חש שאני עומדת לאבד את שיווי המשקל שלי, ואתה עושה את זה מבלי לשים לב בכלל. אני חושבת שזו הסיבה שאני כל כך אוהבת אותך, כי אתה פשוט עושה דברים מטבעיות, כי אתה מרגיש שאתה רוצה וצריך. אתה מפתיע אותי כל יום מחדש, גורם לי לבטוח לאט לאט בך, מבלי הספקות האלה בלב. אני לא אשכח את הפעם ההיא שרבנו ואתה סירבת לתת לי ללכת עד שארגע, אתה ליטפת אותי, חיבקת, נישקת, הסתכלת לי לתוך העיניים וראיתי שיש משהו הרוס בעיניים שלך ובקול שלך כשראית אותי עצובה. וזה חימם לי את הלב, זה גרם לי לחשוב על כל הדברים מחדש, כאילו לעשות ריסטארט. הרגשתי שאני במצב חדש, במצב לא מוכר. הכרתי את ההרגשה שכשאני בוכה, יש מישהו לידי שמסתכל ושותק, עם מבט קר בפנים, מחכה שאפסיק את ה"הצגה". לא באמת ידעתי שיהיה לי מישהו שינחם אותי ויבין את הכאב שלי, לא באמת חשבתי שיהיה מישהו שיכאב לו אפילו קצת יותר מלי, ושיהיה לו אכפת. או הפעם ההיא כשרבנו, וחשבתי שאני מאבדת אותך ובתמימות, מתוך הרגל, שאלתי אותך אם זה נגמר ואתה התעצבנת עוד יותר מהשאלה המטופשת שלי כי, איך אני יכולה בכלל לחשוב על זה? אבל לזה הייתי רגילה, לסטופים האלה, לחוסר כוח והשקעה, לויתורים עליי.

אבל אתה אף פעם לא מוותר, לא על הקשר ובטח שלא עליי. אתה שולח לי סתם ככה שאתה אוהב אותי ואני לא מצליחה להסתיר את החיוך, אתה מתגעגע אחריי יום, בדיוק כמוני. אתה אף פעם לא מפחד להראות את הרגשות שלך, אתה פשוט מוריד את כל המסכות, את כל האגו הגברי שלך אתה זורק ופשוט פותח בפניי את הלב, כמו שלא הייתי רגילה מעולם, ובגלל זה כל כך טוב לי איתך. כל כך טוב לי לפתוח את היום עם חיוך בזכותך, ולסיים את אותו יום עם חיוך. כיף לי שההורים שלי אוהבים אותך, כיף לי לחלוק עם החברים דברים עלייך, לדבר עלייך ולהרגיש גאה שיש לי אחד כמוך, לא לשקר לאף אחד ולא לנסות לייפות את המציאות ואותך, אלא להיות אמיתית עם כולם, בלי מסכות ושקרים, ופשוט לדבר. אני אוהבת את זה שכל הסיפורים על הבחורים המדהימים ההם שבנות בנות מזל הצליחו לתפוס, תקפים גם עליי. גם אני יכולה לספר עד כמה אתה מדהים ועד כמה אתה עושה לי טוב. 

כשאני מסתכלת עלייך ואני שומעת את הקול הזה בראש שאומר "כמה כיף שיש לי אותך", כי אתה כל מה שרציתי ואולי אפילו מעבר, פשוט מעולם לא נתתי לדימיון שלי ללכת כל כך רחוק. ואתה יודע, זה מרגיש הכי טוב בעולם להתעורר ולראות אותך לידי, לשמוע אותך נושם וללטף אותך. ו.... כל דבר שאתה עושה גורם ללב שלי לגדול יותר ויותר ומאיר לי את כל העולם.

 

עניתי לך "בוקר טוב לבחור שעושה אותי מאושרת כבר חודשיים :)".

נכתב על ידי B u t t e r fly , 17/7/2012 15:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ההורים בחו"ל לשבועיים כמעט, ואתה רחוק, וכל השאר עסוקים בעניינים שלהם.

מרגיש קצת בודד.

נכתב על ידי B u t t e r fly , 16/7/2012 17:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)