לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תמיד תוכל להשיג את חלומך, רק אם נותר בך הרצון


הכל נראה בסדר בסרט שייצרת לעצמך עד שהסרט הופך למציאות...

Avatarכינוי:  ART is my Heart

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

זה לפעמים כל כך מעצבן...


אני לפעמים מרגישה שאני מרחיקה יותר מידיי אנשים ממני אבל לפעמים פשוט טוב לי לבד ומעצבן אותי לחיות בלחץ של הילדות האלו מהכיתה שלי.
מצידן 89 זה ציון גרוע ואחת מהן אמרה את זה מול הפרצוף שלי כשהיא קיבלה בדיוק אותו ציון כמוני שזה בעצם היה 89, אז זה השלב שהאדישות שלי פועלת אבל, לא, יש יותר, יש לי מסיבת הפתעה, יותר נכון עשו לי מסיבת הפתעה ואז הילדה הזאת שנאי החשבתי אותי והיא החשיבה את עצמה ככה לפחות את חושבת לחברה טובה שלי לא באה למסיבה ואומרת לחברה אחרת שלי שהיא "תחשוב על זה..." ו"אוליי..." וזה אפילו לא רבע ממה שקרה לי שנה שעברה אז דמיינו לכם רק דמיינו מה עובר על הילדות האלה עכשיו, כל הזמן בלחץ מהלימודים כאילו זה יעזור להן במשהו וזה כל כך מעצבן, כי אני יודעת ש89 במדעים לא יהרוג אותי או משהו אז למה הכל חייב להיות בלחץ בלימודים? כאליו איך זה ישפיע על העתיד שלי כיתה ז או ח כאילו מה עובר עליך?
המורה לשלח חילק ציונים, לא הייתי שם באותו רגע ובאתי, היא נראתה מצוברחת ובאתי לשלאול אותה מה קרה מתוך אכפתיות, והיא השיבה לי בבוז ובעצבים "עזבי אותי אין לי כוח לכלום!" וזה בגלל מה?

כן, ניחשתם נכון, בגלל שהיא קיבלה 90.
ואז שהוא שינה לה ל100 היא אמרה לי "עכשיו אני רגועה..." וזה גורם לי לחשוב על כל כך הרבה דברים, שהיא תתנהג אליי מגייל אם היא תהה עצבנית שאם אני אקבל ציון גבוה יותר היא תקנא בי וזה מעצבן אותי שזה ככה...
טוב אבל אין מה לעשות, זה לא שאני מושלמת גם אני בן אדיש לפעמים ויכולה להיות מאוד קוץ בתחת אבל ... זה הכל בעצם. 

נכתב על ידי ART is my Heart , 6/11/2014 17:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , סיפורים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לART is my Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ART is my Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)