לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יהוה

Avatarכינוי:  My name is Nothing





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2013


למה נייס גאי לא משפיע עלי אבל

 

כבר {4} ימים בלי לחתוך מתוך {92}

נכתב על ידי My name is Nothing , 24/2/2013 14:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון (?)


מאז שלא עידכנתי השתנה קצת. התחלתי לחתוך יותר עם סכיני גילוח ויותר דם ויותר כיף.

 

20.2, יום הולדת לאמא. מתנת היום הולדת שלי אליה הוא שאני אפסיק לחתוך ל3 חודשים. מיד אני מתחרטת שאמרתי את זה. אני לא מסוגלת לעשות את זה ואני בעיקר לא רוצה לעשות את זה.

21.2 אני ככ מתוסכלת וחייבת לחתוך אבל זה רק היום הראשון להבטחה..

22.2 - אני פאקינג צריכה דם. הבנתי את זה רק היום כשקלטתי ששלושה חודשים לא אראה את העור שלי נחתך ואת הדם נוזל ממנו. שלא ארגיש את החמימות על הזרוע ואת הציפיה לטיפות דם נוטפות. אני צריכה את זה. אני באמת צריכה את זה. אני צריכה לראות דם, אני צריכה להרגיש אותו. אני רואה את הצלקות מתחילות להגליד ורוצה לבכות. כולי נעלמת. אני מתרוקנת מתוכן. אני מתרוקנת מעצמי. אני נהיית לכלום. העור שלי גווע לחתכים חדשים וטריים, זקוק לכאב הפיזי שבאותו רגע של העברת הסכין על העור. רק עכשיו הבנתי את הצורך הפיזי והנפשי שלי בפגיעה העצמית. זה כבר הרבה מעבר ללהוציא את התסכול. זה צורך, בדיוק כמו אוכל.

נכתב על ידי My name is Nothing , 23/2/2013 19:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסיכיאטריה.


אם לא אמות עד אז מכשל בכבד,

אני ארצה לעסוק ברפואה כלשהי, קרוב לוודאי פסיכיאטריה

העולם הזה, השונה מהרגיל, פשוט מדהים בעייני

בזמן הלא-כלכך-אחרון הבנתי מה הבעיה איתי - אני יותר מדי נורמאלית כדי לאהוב את עצמי. אני יודעת כמה זה קשה ונוראי להיות בן אדם משוגע עם קולות בראש שרק רוצים עוד ועוד דם, שמשתלטים עליך. אבל זה פשוט מדהים בעיניי. מדהים בעיניי שיש סוציופתים חסרי מוסר. אולי זה אמור להרתיע אותי, אבל זה כל כך מושך אותי. זה מופלא בעיניי איך בן אדם לא מסוגל לאהוב או לשנוא, או להבין שלרצוח זה לא מוסרי. כל כך שונה ומיוחד.

ולא אני לא סתם מתלהבת כי ראיתי דקסטר ובמציאות זה לא ככה, אני יודעת את זה. אני מוקסמת מהיכולת של אדם להיות כזה.

ובגלל שאני לא כזו ולא אוכל בחיים להיות כזו, הייתי רוצה שלפחות תהיה לי את האפשרות להכיר את זה כמה שיותר מקרוב.

 

אני נשבעת ביקר לי שאם הייתי יכולה להפוך את עצמי לסוציופתית הייתי עושה את זה.

נכתב על ידי My name is Nothing , 2/2/2013 00:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

953
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy name is Nothing אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My name is Nothing ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)