לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

... I'm sorry I can't be perfect ...


And I don't want the world to see me cause I don't think that they'd understand When everything's meant to be broken I just want you to know who I am


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

2013...


טוב, אז הנה הגיעה לה השעה ש-2013 מאחורינו. (בטח לא אחדש כלום כאן, כמו כל סטטוס אחר שאפשר למצוא ואפילו טובים יותר).
בכל מקרה.

2013, עבורי הייתה שנת תפנית מעבר משמעותית ביותר.

365 ימים, נשמע כאילו היה עובר לאט אבל כשחושבים על כל מה שחווית והתנסית אתה מבין שזה כלום זמן.

אני לא יודעת בדיוק מאיפה להתחיל. 2013 הייתה שנה חזקה, מהותית, קשה מבחינה נפשית ואפילו פיזית עבורי. השנה הקצרה הזאת אפשרה לי ללמוד ולהכיר על הסביבה, על המקום ממנו באתי, על הקרובים שלי, והכי חשוב מכל- על עצמי.

השנה הזאת ובכלל באופן כללי, למדתי שלאנשים תמיד יהיה מה להגיד, לא משנה על מה, תמיד אנשים יימצאו איך להגיב ולהתייחס לאנשים ש"שונים" מהם... מכל בחינה כזאת ואחרת. וכשחשבתי על זה הרבה בבית, הגעתי למסקנה שאני היא מי שאני, ושאף אחד לא ייציב לי עובדות על מי אני ומה אני. כי מה שחשוב זה מה שיש לך בפנים. ומה שיש לי בפנים זה הכי חשוב.
מאז שהתחילה השנה של 2013, למען האמת, חייבת להודות, שלא ידעתי לפני מה זה חברUת. מה משמעות המילה חברות. הבנתי שבשביל שיהיו לך חברים *אמיתיים* לא צריכים את הבולשיט הזה של 10 חברות לצידך כדי להבין שאת "פופולארית" או ווהאטאבר, ה-2-3 החברות שאיתן אני שומרת על קשר מתחילת הקשר שנוצר בינינו- אלו החברות שאני צריכה, ולא רק צריכה, זה יותר מעבר. זה חברות מעל הכל. וגם כשאני מרגישה לבד ושקשה לי מבחינה נפשית אני יודעת שהן יהיו לצידי. ואפילו, נידמה לי שאם אני לבד זה "סוף העולם", אבל כשאני חושבת על זה יותר מעבר, להיות לבד זה משחרר. הבנתי בנוסף לכך, שגם אם אני לבד- אני יכולה להתמודד בכוחות עצמי. אבל, אני לא באמת חושבת שחברות זה עניין שגורם לך להרגיש טוב עם עצמך. כי בשביל להרגיש טוב עם עצמך אתה לא צריך מישהו אלא אתה צריך מעבר, אתה צריך לאהוב את עצמך, להעריך את עצמך, לקבל את עצמך, וכך אתה מרגיש טוב עם עצמך. כי אם אתה לא מעריך את עצמך אף אחד אחר לא יעריך. החברות הן חברות, אבל אני? זאת אני. בטח נשמע דפוק! >.<
2013, הייתה שנה מדהימה מלאה בתובנות והבנות, והגיע הזמן להגיד 2014?, HERE I COME!:)

 

 

 

 

 

(אני התעסקתי בעיקר על הדבר המשמעותי שעברתי כדי להבין מה טוב בשבילי ומה לא. 

ההמשך יגיע בהמשך!P:)

נכתב על ידי , 3/1/2014 23:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28




787
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThis is who I am &#9829; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על This is who I am &#9829; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)