לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"לכאורה, האוויר עוד רגוע לכאורה, שום דבר לא יקרה מה טווה ביניהם געגוע הן זו יד המקרה. לכאורה עוד אפשר גם אחרת לכאורה בידיהם הגלגל אך קשורים הם בברית לא מותרת בנשיקת הגורל." (ברית לא מותרת/אסתר שמיר)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

עצוב


אישה יקרה שלי. מהקורה איתך, את נעלמת לי? אני כאן מתוסכל ולא מבין מה קורה. אם את רוצה לחתוך רק תגידי ואני אשחרר אותך ממני. רק תגידי כבר משהו. אני כאן תלוי באוויר והקרקע רק מתרחקת ממני דברי איתי בבקשה אהובה שלי
נכתב על ידי Impossible love , 24/2/2013 21:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



killing me softly


אין משפט שמתאר יותר טוב את מה שהוא עושה לי. בעדינות אין סופית, ברכות.

ההכלה שלו הדרך שלו להגיע אלי בכל מיני רגעים ממיסה אותי לגמרי. ולא התראנו כל כך הרבה זמן,
כל כך קרוב וכל כך רחוק שזה משגע את הנשמה.

את הספר שהוא קורא הוא קנה לי מתנה... מסיבות מובנות לא יכולתי לקחת אותו הביתה כי אז היו מתחילות לעלות שאלות.

והנה הוא מצא דרך מדהימה להעביר אלי בדיוק את מה שהוא רצה ובשעה כזאת בבוקר כשפתחתי את הבלוג וקראתי, תסלחו לי אבל הדבר הראשון שעבר לי בראש היה שזו פשוט התעללות... כן, גם חייכתי כמובן, איך אפשר שלא... חייכתי כי ההתעללות באה מתוך מחשבה על שנינו בסיטואציה דומה..

הוא לא יוצא לי מהראש. והזמן האחרון היה פשוט זוועתי בשבילנו. עד כדי כך שלא יכולנו אפילו לדבר בצורה נורמלית בטלפון,

שההתכתבויות שלנו היו חפוזות מילה פה, משפט שם, דבר שגרם לנו לחשוב ולהרגיש שאולי אולי הלכנו לאיבוד בדרך.

אבל לא... הנה אנחנו כאן, אני קוראת אותו הוא קורא אותי...

ועד כמה שזה בלתי אפשרי,

זה אפשרי...

נכתב על ידי Impossible love , 11/2/2013 08:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטע מתוך ספר שאני קורא עכשיו


...הוא ניגש אלי לאט, מלא ביטחון , סקסי, עיניו בוערות, והלב שלי מתחיל לגעוש. הדם הולם בכל גופי. תשוקה סמיכה ולוהטת גואה ונקווית לי בבטן. הוא עומד לפני ומביט בעיני. פאק, הוא כזה מחרמן. "בואי נוריד את הז'קט הזה, טוב?" הוא אומר ברוך' ואוחז בדשים ומחליק את הז'קט בעדינות מעל כתפי. הוא מניח אותו על הכיסא. "יש לך מושג כמה אני רוצה אותך? הוא לוחש. נשימתי נעצרת. אני לא מסוגלת להתיק את עיני מעיניו. הוא מושיט את היד ומעביר בעדינות את אצבעותיו במורד לחיי אל הסנטר. "יש לך מושג מה אני הולך לעשות לך?" הוא מוסיף ומלטף את הסנטר שלי. השרירים בחלק הכי עמוק, הכי אפל שלי, נקפצים כמו אגרוף בעווית מענגת בטירוף. הכאב הכל כך מתוק וחריף שאני רוצה לעצום את עיני, אבל אני מהופנטת. מעיניו, שקודחות בי מבט לוהט. הוא רוכן ומנשק אותי. שפתיו תובעניות , מוצקות ואיטיות, ומעצבות את צורת שפתי. הוא מתחיל לפתוח את הכתורים בחולצה שלי ותוך כדי כך הוא שב ומניח ברפרוף נשיקות נוצה על קו הלסת שלי, על הסנטר, על זוויות פי. אט אט הוא מקלף ממני את החולצה ומניח לה ליפול על הרצפה. הוא נסוג צעד או שניים ומתבונן בי. אני בחזיית התכלת הבהירה, העשויה תחרה, שמתאימה לי בצורה מושלמת. הוא מתנשם, "העור שלך הוא הכי יפה שיש - חיוור ומושלם. אני רוצה לנשק בו כל סנטימטר." אני מסמיקה, אוי אלוהים... למה הוא אמר שרומנטיקה זה לא הסגנון שלו? אני מוכנה לעשות כל מה שירצה. הוא אוחז בגומייה שבשערי ומשחרר אותו, ונשימתו נעתקת כשהוא רואה אותו גולש סביב כתפי. "אני אוהב בחורות עם שיער חום," הוא ממלמל וידיו בשערי, אוחזות בצידי ראשי. הנשיקה שלו תובענית, לשונו ושפתיו משדלות את לשוני ואת שפתי. אני נאנקת, והלשון שלי פוגשת בהיסוס את זו שלו. הוא מחבק אותי בזרועותיו ומאמץ אותי בחוזקה אל גופו. יד אחת שלו נשארת לי בשיער, והאחרת יורדת לי במורד עמוד השדרה אל המותניים ומשם למטה אל הישבן. ידו מתעגלת סביב העגבות שלי וסוחטות אותן קלות, כל אחת בתורה. הוא מחזיק אותי מהודקת אל האגן שלו ואני מרגישה את האיבר הזקור שלו נדחף לכיווני לאט לאט. אני שוב נאנקת אל תוך פיו. מתקשה להכיל את הרגשות - או שמא אלא הורמונים - שגועשים לי בכל הגוף. אני כל כך רוצה אותו. אוחזת בזרועותיו וממששת את שרירי הקיבורת שלו. מפתיע כמה שהוא חזק... כמה הוא שרירי. אני מעבירה בהיסוס את יד על פניו, בשיערו. כל כך רך ופרוע. אני מושכת בו בעדינות, והוא נאנק. הוא מוביל אותי בעדינות אל עבר המיטה, עד שאני מרגישה אותה מאחורי הברכיים. אני חושבת שהוא עומד לדחוף אותי כך שאפול עליה, אבל הוא לא עושה את זה... המשך יבוא...
נכתב על ידי Impossible love , 10/2/2013 20:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לImpossible love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Impossible love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)