לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משהו מתוחכם

כי הומור עצמי וציניות זאת גם דרך התמודדות. אני מניחה שגם בלוג. שיהיה..

Avatarכינוי:  EMA_

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2013

החלטות


עוד 40 דקות אני נפגשת איתו..!!! 
אומיגאדד אני מתרגשת...
ונכון זה לא אמור להיות בילוי.. אנחנו לומדים .. אבל סוף סוף פעם ראשונה זה יהיה רק אנחנו לבד


 


היום חשבתי על זה , כמה דברים היו צריכים לקרות בשביל שיגיע הרגע הזה שאני הולכת אליו זה מדהים..


 


אני אפרט:


שנינו לומדים אנגלית מואץ ביחד.. אם לא הייתי לומדת אנגלית איתו לא הייתי מכירה אותו


הוא לומד פיסיקה מואץ ואני פיסיקה .. אז בשביל שאני אפגש איתו ללמוד הייתי צריכה לבחור להגביר פיסיקה


בשביל לבחור להגביר פיסיקה הייתי צריכה להתקבל למגמה
בשביל להתקבל למגמה הייתי צריכה ציונים גבוהים
בשביל ציונים גבוהים הייתי צריכה ללמוד


בשביל ללמוד הייתי צריכה להיות בודדה בלי חברים כדי להעביר את הזמן


בשביל להיות בודדה בלי חברים הייתי צריכה להיות התלמידה החדשה בכיתה ח'


בשביל להיות התלמידה החדשה בכיתה ח' הייתי צריכה לעבור דירה


בשביל לעבור דירה ההורים שלי היו צריכים להתגרש.


 


וזה יכול להמשיך ולהמשיך .. וזה רק מהצד שלי.. כמה בחירות הוא היה צריך לעבור בחיים כדי להגיע לרגע הזה..


באמת שכל החיים שלנו מורכבים מהבחירות הקטנות שאנחנו עושים..


תמיד אמרתי שאין דבר כזה גורל.. האמנתי שאנחנו קובעים את העתיד שלנו בזכות המעשים שלנו ,



עכשיו אני קצת משוכנעת שזה שילוב של השניים 


 עריכה-
בסוף הוא ביטל כי הוא לא יכול.. אז אולי מחר.. :(
כגודל הצפייה כך גודל האכזבה

נכתב על ידי EMA_ , 11/4/2013 17:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEMA_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EMA_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)