לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ~ ההיא עם השיער האדום

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

הא! סיימתי! (ומצאתי)


סיימתי את עבודת הבגרות שלי בקולנוע סוף סוף!

אלוהים זה היה קשה!

 

נ.ב.

סוף סוף מצאתי את השיר שנדבקתי אליו למשך שבועיים!!

נכתב על ידי ~ ההיא עם השיער האדום , 8/2/2014 19:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צמרמורת.


 



 



אני שומעת את השיר הזה, שלא שמעתי הרבה זמן-


 


אני שוב הופכת להיות הילדה בכיתה ח'


 

שישבה בשיעור,


 

וקברה את ראשה בתוך ידיה


 

ובכתה,

 


ואף אחד לא שם לב.


 



אני חוזרת להיות הילדה שלקחה את האייפוד שלה מהתיק,

 


חיברה את האזניות,


 

ולרגע אחד היא-

 


מתנתקת מהעולם.



 



אני שומעת את השיר הזה, ומחייכת חיוך קטן-



נותנת לדמעות להיכנס לי לפה,

 


אבל לא אכפת לי,

 


כי אני אוהבת את הטעם שלהן.



ולרגע אחד אני-



אני מרגישה טוב,






אני רחוקה מכאן.



 



 



 

נכתב על ידי ~ ההיא עם השיער האדום , 8/2/2014 15:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמאס לי ממנה


היא מסתכלת עליי במבט מתנשא, עם הבטן השטוחה שלה, המכנסיים במידה שלושים וארבע, והקוראסון בפה-
"את רק צריכה לקחת את עצמך ביידים" היא אומרת.

 

כן, בטח.

נכתב על ידי ~ ההיא עם השיער האדום , 8/2/2014 13:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

126
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ ההיא עם השיער האדום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ ההיא עם השיער האדום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)