לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

2/2015

ורק לרגע


ורק לרגע הייתי רוצה לחזור לאותו הערב על הדשא שנישקת אותי אותי ואמרת לי שאתה רוצה לחזור אליי

ורק לרגע הייתי רוצה לחזור לאותו היום בים שאמרת לי שאתה הולך להשאר איתי למשך שנים ארוכות

ורק לרגע הייתי רוצה שתמשיך לכתוב ותרשום עליי שיר

ורק לרגע הייתי רוצה שתשלח לי טקסט משיר באנגלית ותגיד לי שזה מה שאתה מרגיש כלפיי

ורק לרגע הייתי רוצה שתתחנן שאני אבוא לישון אצלך כי אתה מרגיש בודד הלילה

ורק לרגע הייתי רוצה שתרים אותי ותנשק אותי

ורק לרגע הייתי רוצה שתשלח לי שיר שאהבת ותגיד שחשבת עליי

ורק לרגע הייתי רוצה לחזור לאותם ימים שהייתי שבורה ואתה הרמת אותי למעלה עם המון אהבה וסבלנות

ורק לרגע הייתי רוצה שתפתיע אותי באיזה ערב רומנטי 

ורק לרגע הייתי רוצה שתתפוס אותי שוב בגשם סוער בחוץ ותנשק אותי

ורק לרגע הייתי רוצה לחזור לאותו היום שעמדנו בחוץ באמצע הלילה התנשקנו ואמרת לי שעשיתי לך פרפרים בבטן

ורק לרגע הייתי רוצה לחזור ליום שהייתי מסטול ולא הפסקת להגיד שאני אהבת חייך ושאנחנו הולכים להתחתן ושאתה רוצה ילדים מימני

ורק לרגע הייתי רוצה לחזור לאותו היום שחיכיתי לי בשיא הקור בלילה מחוץ לבית במשך 4 שעות רק כדי שאני אסלח לך

ורק לרגע הייתי רוצה לאותו היום שהצטערת ואמרת לי שאני היחידה שאתה צריך בעולם הזה

וזה לא שרע לי עכשיו ... אבל רק לרגע הייתי רוצה לחזור לרגעים האלה.

נכתב על ידי , 21/2/2015 22:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,333
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEINAT-this is my name אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EINAT-this is my name ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)