לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בובה על חוט


"מי שיש לו איזה למה שלמענו יחיה - יוכל לשאת כמעט כל איך"- ניטשה.

Avatarכינוי:  humanmarionette

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

.


SO FUCKING DONE

WITH FUCKING EVERYTHING

נכתב על ידי humanmarionette , 7/9/2013 12:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמישהו ירה בי עכשיו


למה למה למה למה למה למה למה

איך איך איך איך איך איך איך איך איך

למה זה מגיע לי? 

מה עשיתי? 

איך זה קרה? 

אני רוצה תשובות. עכשיו.

למה זה חייב להיות כל כך קשה?

אני כל כך קרובה ללהרים ידיים ולאכזב את כולם, שוב.

דווקא כשחשבתי שאני מצליחה, דווקא כשחשבתי שהמצב משתפר.

יום אחד עוד אזרוק את המשקל הזה מהחלון, אני נשבעת.

לא יכולה יותר! אני פשוט לא יכולה!

אולי אני צריכה לקפוץ מהחלון ולא המשקל.

 

בא לי לקלל אבל זה יקלקל את האווירה.

נכתב על ידי humanmarionette , 4/9/2013 08:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhumanmarionette אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על humanmarionette ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)