לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים מנקודת המבט שלי


כל מה שתעשה בחיים יהיה חסר חשיבות , אך חשוב מאוד שתעשה אותו כי אף אחד אחר לא יעשה זאת במקומך.

Avatarכינוי: 

בן: 29

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2017

כל אחד טוב במשהו אחר


עברו חודשיים

המילים עומדות

כמו המעשים בעצם

המכונה עדיין בפינה של החדר

החלפתי בה את הדיו

ועדיין איני מרגיש שהיא שלי

 

עדיין מבולבל

לא בטוח אם יותר

או פחות

אבל בהחלט בלבול

מלא מילים זרוקות בראש

מלא רעיונות

מלא אפשרויות

 

וכולם סביבך מתקדמים

או לפחות מציגים את זה

בעידן של היום

התמונות לא בהכרח אמיתיות

תקראו לזה פייק ניוז

תקראו לזה איך שתרצו

 

אתה עדיין באותו מקום

אתה לא ממהר

מי שממהר מפספס את היופי

מפספס שנת צהריים

אבל אתה כן מצטער שאתה לא עושה דבר

 

איך מתחילים באמת

מה הצעד הנכון

ואיזה דרך היא הכי טובה

אתה חושב

בודק

נוסע

מתלבט

מה קודם

מה לפני

לאן לטוס

עם מי לטוס

ואיפה החברים?

כל אחד בפינה שלו

וזה לגיטמי

אבל פינות בדרך כלל מרובעות

ואני לא כזה

 

אני רוצה לפרוח

אני חייב לפרוח

אני מתגעגע לימים שפרחתי

 

מה חסר לי? מים? שמש? או אולי קצת דשן.

 

כל אחד טוב במשהו אחר,

לכל איש יש יכולות שונות

וזה נכון על כל אדם

וכל איש ואישה

כל אחד טוב מהשני במשהו אחר

-ואתה? במה אתה מתקצע בבקשה?

אני עוד לא יודע מה היכולות המיוחדות שלי

אבל אני יודע מה עושה לי טוב

ויוצא לי טוב,


ומה זה?

 

היכולת שלי לכתוב

היכולת שאינני מטפח

ואולי כתוצאה מחוסר הטיפוח

המילים זרוקות ככה בראש

לא מסודרות

לא נאמרות

לא יוצאות ממני

אולי בגלל זה אני מבולבל

 

תעשה מה שעושה לך טוב

ואם אתה לא עושה את זה

לפחות תכתוב על זה

תכתוב כבר על משהו משמח

תכתוב על אהבה

תכתוב על אנשים טובים

תכתוב על הנופים היפים

רק תכתוב

 


נכתב על ידי , 3/9/2017 23:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטוני  אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טוני  ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)