לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Life and Death of Me




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

12/2013

שינוי











או









על שימור ועל שיפור 








או








רשימה רשימה ועוד רשימה.



תמיד בחושך מגיעים הרעיונות הגדולים. אלה שאתה אף פעם לא יכול לעלות עליהם באור.
בחושך, עולות גם כל הסיבות שבגללן אתה לוזר. בגללן אתה לא מצליח. אם יהיה לך רק דבר אחד ממה שאין לך היום - אתה קורע את העולם.

זה קרה לי בלילה שבין שלשום לאתמול (רביעי לחמישי). עלו לי הרבה רעיונות. לסיפורים, לתיאטרון, לקולנוע. ואז קול קטן אחר קפץ ואמר - אבל את לא עושה כלום למען זה. יש לך חברה שמתכוננת לאודישן שלה לבית ספר למשחק שיערך עוד שלוש שנים, ואולי יותר, ואני, שיש לי אודישן בעוד שבועיים אפילו לא יודעת מה אני עושה. 

אחרי מאבקים קשים עם עצמי בשנה האחרונה הבנתי מהם הדברים שאני צריכה כדי להצליח:

  • להיות פרודוקטיבית, לא עצלנית

  • לא לדחות דברים

  • להיות עם משמעת עצמית


אחלה. יופי וסבבה. איך אני עושה את זה עכשיו??

  • אמא אמרה לעושת רשימה ולעבוד לפיה.

  • אבא אמר לא לקום מהכיסא עד שאני מסיימת לעשות את כל מה שאני צריכה.

  • חברה שלי אמרה לעשות משהו, וככה להמשיך, עד שאני עושה יותר ויותר דברים.

 

  • חברה אחרת אמרה לעשות רק את מה שאני אוהבת.

 

  • חבר אחר אמר לעשות את כל מה שאני יכולה היום ולא לדחות, כי אז אני לחוצה ואני לא יכולה לדבר איתו בטלפון.

 

  • חבר אחר אמר לי לזרום עם זה, לא יקרה כלום אם אני לא אעשה שני תרגילים במתמטיקה או שאגיע לא מוכנה למבחן בערבית.

אבל זה כן נורא, כי האנשים מסביבי לוקחים את זה קשה. אם זה היה תלוי בי, הייתי לומדת רק מה שאני אוהבת.
מצד שני, זה לא טוב, כי אז אני לא נחשפת לדברים אחרים, דבר שהופך אותי לאדם רדוד ומשעמם שאין לו דעה, או שהדעה שלו לא מבוססת.


לכן, החלטתי לקחת כמה החלטות בקשר לחיים שלי:

  • כל יום ללמוד משהו חדש.
     
  • למצות את המיטב מכל יום, שלא יהיה יום מבוזבז.
     
  • להשקיע במה שאני אוהבת - לעשות משהו שאני אוהבת פעם ביום.
     
  •  מצד שני, אני גם אוהבת לבזבז את הזמן - אז לא להשקיע בזה.
     
  •  לעשות רשימה כמו שאמא אמרה, ולעמוד מאחוריה.

בעיקרון, חשבתי ליישם את המשימות האלה ככה:

  • כל שבוע לעדכן פה, או דבריםפ חשדי שאני כותבת או דברים חדשים שאני לומדת (אני ממש מקווה שזה יצא לפועל)
     
  • לא לבזבז זמן (מקורי, אה?)
     
  • לנגן שעה ביום
  • לקרוא/לעשות תיאטרון כל יום.
  • לעשות רשימה שבועית, ולפני שאני הולכת לישון - רשימה יומית ליום המחרת, מפרטת בדיוק מה אני עושה בכל שלב ביום.

אני ממש מקווה שזה יצליח.


wish me luck








(אם יש לכם עצות - אשמח לקבל אותן!! :) ) 




 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/12/2013 00:51  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של yaelilu ב-23/1/2014 12:07




Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThePanther אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ThePanther ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)