לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Insignificance Is Bliss


בראשית ברא האדם את האלוהים

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2016

טרו לאב


כל לילה כשאני חוזרת הביתה,
מיד לאחר שחלצתי נעליים והחלפתי לבגדים נוחים יותר,
אני נכנסת למיטה בה הוא כבר ישן מזמן, בשקט בשקט.
אני נשכבת לידו צמוד צמוד ומרגישה איך הנשימות שלו נהיות יותר שקטות, ברגע שהנחתי את ידי עליו, 
איך אנחנו נושמים כל אחד לחוד ואיך אנחנו נושמים יחדיו, בקצב אחיד שמחבר בנינו.
 אני מרגישה איך הלב שלו שולח גיצים של חום ואהבה הישר לתוך לבי שלי.
אני מרגישה שאני לא לבד, הוא החבר הכי טוב שלי והוא גם אבא שלי וגם הבית שלי.
אני מרגישה איך אנחנו מחוברים בכל רגע, בכל דקה.
ואין על ההרגשה הזאת בעולם כולו.
3>
נכתב על ידי , 16/1/2016 16:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,126
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFTRQueen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FTRQueen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)