לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Silver Black Fog


ערפל שחור כסוף הוא סיפור שהתחיל את דרכו שונה לגמרי כערפל אחד, והסיפור התפצל לשני סוגי ערפל, אחד שחור-ואחד כסוף. שני סיפורים מקבילים, שני סוגי ערפל, ושתי נערות. לאף אחד מהדברים האלה אין קשר. אבל הכל נהפך לאחד.

Avatarכינוי: 

בת: 22

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

הרגשה


סתם....

אנשים יכולים להיות רגישים יותר...

לפעמים אני מרגישה שכל העולם נופל עלי ואני לא יודעת למה.

יש לי חיים נוראיים, אף אחד לא רוצה לשבת לידי, להיפגש איתי או לדבר איתי.

אני מנודה חברתית.

זה מפריע לי אבל הפסקתי להראות את זה.

ממזמן.

***

ההרגשה שהייתה לי שונתה,

באמונה שהייתה לי פגעת,

את חיי החשובים לי כל כך,

אתה מחקת.

 

שמרת את אהבתי,

ברחת כשהייתי שם.

בעולם אחר זה יכול היה להיות טוב,

אם היית מציג זאת בצורה שונה.

 

רק רסיסי ליבי ישמרו,

אין עוד לב שלם.

אחלים אך לא אחזור שלמה,

אהבה נוראה שנפלה.

 

נפילות הן החיים,

אבל לרוב רק חלקים קטנים,

אצלי זה כל החיים,

היינו ועזבת אז שכחת.

 

שמרת את אהבתי,

ברחת כשהייתי שם.

בעולם אחר זה יכול היה להיות טוב,

אם היית מציג זאת בצורה שונה.

 

אני מסתובבת ומחפשת,

את עצמי ברסיסי ליבי,

שחלקם ישארו איתך.

אמונה שהתעופפה לה באוויר.

 

שיר שלא נגמר לעולם,

יימשך לו לאיטו בשפה שונה,

יתגלגל במוחי.

אהבתי את חיי הקודמים לפניך.

 

היית טוב אבל רע,

שברת הכל,

גם אותך כך שלא נשאר דבר,

נשאר לנו להיעלם.

 

במקום אחר בזמן אחר,

היינו ממשיכים ביחד,

אבל זה נשבר.

נפלנו בגללך ולא נחזור.

 

זה מקום אפל בלעדייך,

אך אולי היה גם איתך.

לא יודעת אבל מאוחר מידי,

לא אוכל לתקן וגם אתה לא.

 

לעולם לא נהיה כך שוב,

זה נשבר.

***

 

זה שיר שכתבתי על סיפור שכתבתי פעם... אולי אני אשכתב את הסיפור ועאלה אותו.

והשיר והסיפור קשורים בחלקם אלי, רק שלי לא היה חבר.

אני הייתי רוצה לשכוח ולחזור אחורה בזמן... לתקן את האנשים הלא מובנים עכשיו.

 

תשכחו מזה... לא משנה.

למה כתבתי את הפוסט הזה?

כי לא היה לי איפה...

בניגוד להרבה אנשים שיש להם יומן והם מתמידים לכתוב בו... אני לא מצליחה לשתף אותו.

פשוט לא.

 

דפים כבר ממש מתחברים אליי בנושא פריקה. לא.

 

אני אסגור את הפוסט בברכה של שמחה ושמישהו יציע לכם חברות או שתשמחו מחר.

יום האהבה, תמיד שנאתי אותו...

 



נכתב על ידי , 13/2/2013 15:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3- נפילה


סוף סוף יש לי זמן ^^

היה לי תמול מבחן לכיתה מדעית בעמי אסף...... שנה הבאה אני כיתה ז' 3.3

אני רוצה להדגיש משהו: *** לא היה לי זמן להעלות או לכתוב, והפרק הזה נכתב ^עכשיו^ הוא לא עבר טיוטות אז לא להיות ממש רעים אליי ותגיבו <3

אהבתם את העיצוב?

אשמח לקבועים, גם אם מתוך רחמים.... &-&

הפרק די קצר ואני מאוד מצטערת, אין לי זמן בכלל :(

הפרק-

היילי הסתכלה לתוך חדרו של בנה.

הוא לא ישן, אלא הביט במבט ממוקד לתקרה.

"אס?" היילי שאלה את בנה כריסטיאן בדאגה.

אס היה הכינוי שלו מאז ומתמיד.

כריסטיאן הביט בה.

"כן אמא?" היה לו מבט כאוב.

"אתה בסדר?" היילי שאלה בדאגה חדה וברורה.

"כן- אל תדאגי לי." הואחייך חיוך מזויף בהחלט.

"הו, אתה בטוח? את ככה כבר שבוע שלם." היילי אמרה בחשד.

עבר שבוע.

אף אחד לא הצליח להזיז את מחשבותיו מהערפל או הנערה שלהם.

כולם היו מאוהבים.

והם רצו גם להיעלם.

להיעלם מהמציאות ולחיות ביחד עם הייעוד שלהם.

*אצל לורי ואל*

לורי דאגה לבנה.

ריצ'ארד ירד במדרגות במהרה וחלף על פניי אמו כאשר הוא אומר לה "היי" אחד בלבד.

לורי לא הבינה מה קרה.

! הפרדה !

בכל מקום שבו אהיה,

אחשוב עליך.

אפול ואקום איתך,

אשכב בחייכך.

 

אתערב בחייך,

ואהיה בסיכון תמידי.

שלום לשלום והנה הפרידה שקולחת,

ביני לבינך.

 

להיות איתה,

להיות איתו.

אהיה במקום שלי,

שזה בשמיים.

 

אעלם ואצוף,

אשקע ואחזור.

לעולם לא אשאר כאן,

אזוז איתך לכל המקומות הטובים שאוכל.

! הפרדה !

 

אני רוצה אותך.

חשבה לעצמה סול.

אני רוצה אותך.

חשבה לעצמה רין.

 

כבר שבוע שהיו להן מחשבות דומות.

והן לא ידעו על קימה של השנייה.

זהות אבל שונות, קמות לתחייה.

אשמור עליך.

חשבו שתיהן בלי הבנה.

 

~~~-***

 

אמרתי שיהיה קצר -.-

עדיין לא נקבעתי על זמנים שבהם אני מעלה את הפרקים אבל לא נורא :)

רק תעקבו, לא יזיקו לי כניסות...

והייתה הפרדה לשיר שהתנגן לכולם בראש.

תנחשו מי זה ריצ'ארד ומי זה כריסטיאן :)

מקווה שיהיה לי פרק 4 להעלות בקרוב 3>



 

 

כל הזכויות שמורות לי ורק לי.

נכתב על ידי , 11/2/2013 15:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העיצוב


סורי שהיצובים מתחלפים כ"כ מהר :\

או שנמאס לי מהם מהר, (ממש מהר)

או שפשוט לא אהבתי אותם מהתחלה.... כמו הקודם :L

בכל מקרה....

תדאו שאני מחליפה עיצובים במהירות.

 

אבל נכון שהוא יפה?

תגיבו אם כן.

תגיבו גם אם לי.

פשוט תגיבו.

 



נכתב על ידי , 3/2/2013 18:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

418
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , בלוגים בדיוניים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMist~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mist~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)