לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wonderland


i am alice and this is my wonderland, we are all mad here so make yourself feel home


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

עולם משלי


אני רוצה עולם משלי
עולם שלם רק בשבילי, אני יהיה שם המלכה, 
אבל בממלכה שלי לא יהיו נתינים, 
ולא יהיו לי משתים כולם יאהבו את כולם.
ריבים קללות ומכות יהיו מחוץ לחוק.
אנשים שם אף פעם לא יהיו עצובים, תמיד מאושרים
הכל יסודר להם בדיוק כמו שירצו, והם יחליטו בדיוק איך חיהם ירא.
השמיים יהיו יהיו ורודים,
העננים יהיו רכים ודקים,
השמש תזרח שם תמיד,
והדשא יהיה תמיד ירוק. 
הטירה שלי תהיה לבנה עם חלונות ורודים,
ויהיו לי גינות מדהימות מלאות בצמחיה.
כשיהיה לי רע בעולם הרגיל 
אני יברח לשם ואשב בשדה של פרחים
וחבורה של פרפרים תקיף אותי.
כשאני יצתרך הפסקה בעולם הרגיל 
אני אשכב שם על גבעה ירוקה,
פשוט אשכב בלי לעשות כלום
כשאני יהיה עייפה בעולם הרגיל 
אני אשן שם על מיטה רכה אוורירית מנוצות 
כשאני יהיה רעבה בעולם הרגיל 
אני יאכל שם צ׳יפס שלא משמין
אני עדיין מחפשת עולם משלי 
נכתב על ידי alice the one from wonderland , 6/1/2013 18:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  alice the one from wonderland

מין: נקבה




776
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalice the one from wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alice the one from wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)