לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wonderland


i am alice and this is my wonderland, we are all mad here so make yourself feel home


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

זאת אני


אגודלים מוזרים- זאת אני


צחוק מתגלגל- זאת אני


אפצ'י מוזר- זאת אני


שפתיים קטנות מדי (כנראה לא אוכל למצוץ לך)- זאת אני


אף קצת גדול אבל ממש בקטנה- זאת אני


מתאהבת יותר מדי מהר- זאת אני


קיטשית- זאת הכי אני


קראשים על מלא אנשים- שאת אני


שומעת לפעמים מוזיקת פופ- זאת אני


קראש ענק על מפורסם- זאת אני


אכפת לי יותר מדי ממה שחושבים עליי- זאת אני


אובססיה לליקים- זאת אני


אוהבת הומואים (גם הם אותי)- זאת אני


מלאה ברגשות (דיי הורמונלית)- זאת אני


בוכה מלא ואז נהיית שמחה מדי- זאת אני


לא סותמת את הפה- זאת אני


אוהבת רכילות- זאת אני


תמיד חייבת להיות במרכז העניינים- זאת אני


חייה במקביל גם בדמיון- זאת אני


קצת ילדודית- זאת אני


לא מוכנה עדיין לעשות דברים מיניים- זאתת אני


תמימה ממש ונאיבית בטירוף- זאת אני


אוהבת בגדים, איפור ודברים של בנות.. -זאת אני


חושבת על הכל יותר מדי- זאת אני


חייבת שכולם יואהבו אותי- זאת אני


יפה אבל לא יותר מדי- זאת אני


אין לי בטן שטוחה (וגם בחיים לא תהיה)- זאת אני


תחת מוצק מדי- זאת אני


נמוכה מדי (אבל כנראה שלא תשים לב כי אני תמיד על עקבים) זאת אני


בטחון עצמי נמוך- זאת אני


נקשרת לחפצים- זאת אני


 


אז זאת אני, אין לי דרך להסתיר את זה יותר


זאת אני, ואני לא יכולה להתכחש לזה יותר


זאת אני , ויש לי פגמים, הרבה, אבל בסך הכל אני סבבה.


זאת אני, תתמודד תואהב אותי או לא, אני לא אשתנה.


כמה שאני מנסה להסתיר את זה אין לי בררה 


זאת אני


נכתב על ידי alice the one from wonderland , 17/4/2013 20:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  alice the one from wonderland

מין: נקבה




776
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalice the one from wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alice the one from wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)