לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wonderland


i am alice and this is my wonderland, we are all mad here so make yourself feel home


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

יש לי הפרעה


היום בבית ספר עשו לנו הרצאה על הפרעות אכילה.

הייתי בטוחה שזאת תהיה עוד אחת מההרצאות האלה על אנורקסיה,

אבל זה היה הפוך. מישהי רקדה שם, היא היתה רקדנית.

ראיתי אותה רוקדת ומדברת ואפילו קצת בוכה והבנתי כמה דמיון יש ביני לבינה.

ניגשתי עליה אחרי ההרצאה (כולם כבר מיהרו לצאת ולא הביעו שום רגש במהלך ההרצאה,

זה קצת עיצבו אותי, בשבילי זה היה נורא)

דיברתי עליה, הסברתי לה כמה אנחנו דומות, כמה השראה היא מביאה לי. 

היא בכתה וגם אני, בכינו ביחד. 

ואני יצאתי שמחה, 

שמחה שגיליתי שישי לי הפרעה,

עכשיו גיליתי,

עכשיו גילתי שיש עוד המון נשים כמוני,

עכשיו גיליתי למה כל כך קשה לי להראות כמו כולן,

יפות, ורזות, מחוטבות, ורזות, מסודרות, ורזות. 

גיליתי, 

זה לא באשמתי, זאת הפרעה, זה עובר בתורשה 

זה מה שיש לאמא, בגלל זה היא כל כך שמנה. 

ניסיתי להסביר לאמא: עמדתי לידה ובכינו ביחד, זה היה מרגש

״ממה יש לך לבכות?״ ענתה אמא בזילזול.

אז אני לא בוכה יותר אני פשוט מודה שיש לי הפרעה,

זה לא כזה טוב אבל זה גם לא עד כדי כך רע

אני פשוט צריכה להשלים עם העובדה שישי לי הפרעה .  



נכתב על ידי alice the one from wonderland , 24/5/2013 19:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  alice the one from wonderland

מין: נקבה




776
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalice the one from wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alice the one from wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)