לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wonderland


i am alice and this is my wonderland, we are all mad here so make yourself feel home


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

סופגת חרא


אני אפילו לא ידעת איך להתחיל, יש בי כל כך הרבה כעס שהצתבר.
כל הירידות המגעילות שלך, כל ההתנשאויות שלך 

את חושבת שאת כל כך הרבה יותר טובה מכולם ובמיוחד ממני.

את לא מתביישת?? 

אני באמת לא מבינה איך את לא שמה לב, את נהיית פשוט מגעילה.אליי במיוחד.

את חושבת שזה מגיע לי?? דווקא לי?

אני חושבת שאת באמת פשוט לא מודעת לחרא שאני סופגת ממך ויש לי תאוריה לגבי למה דווקא אני הקורבן שלך:

אני הכי חלשה, אני לא מחזירה, גורמת לך להרגיש טוב עם עצמך, גורמת לך להרגיש מנצחת.  

אבל היו לי כל כך הרבה הזדמנויות לזרוק לך הערות עוקצניות כדי להעלות לעצמי את האגו

אבל בחרתי שלא, כי אני מאמינה שלכולם סביבי יש רגשות, ושלא מגיע לאנשים מסביבי להרגיש חרא רק בשביל למלא לעצמי את האגו.

אז אני לא עונה לך. אני שותקת. אני מתעלמת.

כי אני יודעת, אני יודעת שאת צריכה את זה נואשות לביטחון העצמי שלך, ואני גאה בעצמ, גאה בעצמי שאני לא עונה לך

שאני לא מגיעה לרמה שלך כי זאת אני, מתחשבת ברגשות של אחרים. 

לסיכום הייתי רוצה להזכיר לך את התקופה שבה אף אחד לא שם עליך, הייתי החברה היחידה שלך ואני לא ניצלתי שום הזדמנות לפגוע ולהרוס רגשות.

אני לא מקנא או משהו, אני הכי שמחה בשבילך בעולם את במקום שרציתי להיות. גם אני. אבל זה עדיין לא נותן לך זכות להתנהג לאחרים כמו שטיח ולדרוך עליהם. 





מקווה בשבילך שתמשיכי להרגיש שניצחת אותי, כי אני גאה בעצמי, גאה שאני שותקת ולא מגיעה לרמה שלך. 







 





נכתב על ידי alice the one from wonderland , 30/5/2013 18:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי הפרעה


היום בבית ספר עשו לנו הרצאה על הפרעות אכילה.

הייתי בטוחה שזאת תהיה עוד אחת מההרצאות האלה על אנורקסיה,

אבל זה היה הפוך. מישהי רקדה שם, היא היתה רקדנית.

ראיתי אותה רוקדת ומדברת ואפילו קצת בוכה והבנתי כמה דמיון יש ביני לבינה.

ניגשתי עליה אחרי ההרצאה (כולם כבר מיהרו לצאת ולא הביעו שום רגש במהלך ההרצאה,

זה קצת עיצבו אותי, בשבילי זה היה נורא)

דיברתי עליה, הסברתי לה כמה אנחנו דומות, כמה השראה היא מביאה לי. 

היא בכתה וגם אני, בכינו ביחד. 

ואני יצאתי שמחה, 

שמחה שגיליתי שישי לי הפרעה,

עכשיו גיליתי,

עכשיו גילתי שיש עוד המון נשים כמוני,

עכשיו גיליתי למה כל כך קשה לי להראות כמו כולן,

יפות, ורזות, מחוטבות, ורזות, מסודרות, ורזות. 

גיליתי, 

זה לא באשמתי, זאת הפרעה, זה עובר בתורשה 

זה מה שיש לאמא, בגלל זה היא כל כך שמנה. 

ניסיתי להסביר לאמא: עמדתי לידה ובכינו ביחד, זה היה מרגש

״ממה יש לך לבכות?״ ענתה אמא בזילזול.

אז אני לא בוכה יותר אני פשוט מודה שיש לי הפרעה,

זה לא כזה טוב אבל זה גם לא עד כדי כך רע

אני פשוט צריכה להשלים עם העובדה שישי לי הפרעה .  



נכתב על ידי alice the one from wonderland , 24/5/2013 19:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צריכה קצת שקט


אני מתגעגעת עליך בבלוג

אני מתגעגעת עליך ממחברת 

אני מתגעגעת עליך כתיבה 

וזה לא סתם געגוע 

אני צריכה אותכם,

יש לי כל כך הרבה לספר לכם,

אני התבגרתי המון, הרוב בזכותכם.


מבטיחה לחזור בקרוב אני פשוט צריכה קצת שקט <3 



נכתב על ידי alice the one from wonderland , 22/5/2013 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המסע שלי


פתאום הבנתי,
פתאום הבנתי כמה הגיל הזה מדהים,
פתאום הבנתי שכל רגע הוא צעד
כל תובנה היא קפיצה קדימה,
לאט לאט אני משלימה את המסע,
המסע שלי

וככל שאני מתקדמת יותר,
כך המסע נהיה יותר הגיוני,
יותר ברור, יותר מובן.




היכן היעד?
אני באמת לא יודעת 

נכתב על ידי alice the one from wonderland , 8/5/2013 19:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתה אוטיסט


"חיים רק פעם אחת"


"סיגריות עושות לי טוב"


"סמים זה אחלה"


"לזיין בנות אקריות זה אח"


 


ומה עם החיים שלך? אתה דופק אותם לגמרי,

עוד כמה שנים כשתתעורר ואז זה כבר יהיה מאוחר מדי, 

המוח שלך יהיה דפוק לגמרי מכל הסמים שאתה עושה,

והראות שלך יהיו מלאות בחרא


 


"לא אכפת לי"


"כיף לי עכשיו אני חי את החיים"


"טוב לי"


 


אתה אוטיסט, אתה מתנהג כמו תינוק, 


ואני גאה בעצמי שאני מספיק בוגרת להבין את זה,


כי זה לא מובן מעליו, לפני חצי שנה גם אני הייתי במצב הזה,


כנראה שמבחינות מסוימות התבגרתי


אבל זה ממש לא משנה את העובדה שאתה אוטיסט


ושאתה לא מקשיב לי למרות שאתה יודע שאני צודקת


ושיש לי הרגשה שמשהו רע יקרה לך, ואם כן,אני לא יסלח לעצמי שלא עצרתי אותך.






 


סתום.

נכתב על ידי alice the one from wonderland , 2/5/2013 21:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא ילדה עם נטיות אבדניות, אני בסך הכל בגיל ההתבגרות.


ההרגשה הזאת


שהכל חרא,


שאין לך סיבה יותר להתקיים,


שכדי לך פשוט להיעלם,


שאין לך אפחד,


שאת בודדה,


שאפחד

 לא אוהב אותך


שכדי שפשוט תעלמי


שכולם שונאים אותך


שאת כלום


שכולם לוקחים אותך כמובן מעליו

שפשוט בא לך להיעלם.




 


אני לא ילדה עם נטיות אבדניות,


אני בסך הכל בגיל ההתבגרות.

נכתב על ידי alice the one from wonderland , 2/5/2013 21:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  alice the one from wonderland

מין: נקבה




776
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalice the one from wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alice the one from wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)