לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wonderland


i am alice and this is my wonderland, we are all mad here so make yourself feel home


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

ממש אשמח לקצת עידוד


אני נוסעת מחר למחנה

אף אחד לא מכיר שם אף אפחד

אני לא יכיר שם אף אחד

אני ממש לחוצה 

מה אם לא יאהבו אותי?



נכתב על ידי alice the one from wonderland , 28/6/2013 13:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מרגישה חרא


אין לי מילה יותר עדינה לתאר את מה שאני מרגישה כרגע. 
חופש תמיד גורם לי להרגיש ככה.
הילדה היחידה בעולם ששונאת חופש.





הבעיה שלי היא שקשה לי להיות לבד.
אני דואגת לעתיד שלי, מה אני יעשה כשאני אצתרך לחיות לבד?
אני בטח יהיה רווקה ממורמרת עם המון חתולים.
נכתב על ידי alice the one from wonderland , 28/6/2013 01:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה אם אני בכלל לא מי שאני?


מה אם אני בכלל לא מי שהייתי אמורה להיות? 
מה אם כל  ״החוויות״ שעברתי הפכו אותי למה שאני היום?
מה אם הייתי אמורה להיות משהו אחר, אבל טעיתי בדרך והגעתי לכאן? 


נכתב על ידי alice the one from wonderland , 23/6/2013 01:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני נוראית


אם תסתכלי על השיחה ממש ניסיתי להגיד לך שזה לא מתאים
אבל ככה אני אני לא מצליחה להגיד לא.
ולכן אני מרגישה שניצלת לרגע את טוב הלב שלי וזה מה שכולם עושים מנצלים את העובדה שאני כל כך
נאיבית, כל כך תמימה, שאני אוהבת את כולם ויש לי לב הכי רחב בעולם.
ואולי? הגיע הזמן שאני אדאג גם לעצמי, אולי בגלל זה שום דבר לא מסתדר לי, כי אני תמיד מנסה לרצות את כולם.
ואולי? הגיע הזמן שאני יעמוד על שלי ולא יפחד להגיד לאנשים את הדעה השלי, את מה שאני חושבת ומרגישה.
הבעיה היחידה היא שיש לי חרדת נשיטשה. אני מפחדת שאני אסיים כמו אז, בלי אף אחד לצידי, לגמרי לבד. מסכנה, מרוסקת, חלשה ואובדנית.
כנראה שהכל קשור בתת מודע לדברים שעברתי, האופי שלי נוצר מכל הזכרונות הכואבים שקרו לי
וזה קצת נוראי להגיד שאני רוצה עוד כאלה,
אני רוצה עוד הרבה זיכרונות כואבים שיהפכו אותי לבן אדם חזק יותר ובוגר יותר. 


אני נוראית, אני יודעת. 
נכתב על ידי alice the one from wonderland , 14/6/2013 13:30  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשחלומות ומציאות מתערבבים


אני לא מצליחה להבין בין חלומות ומציאות,

הכל מתערבב לי במוח,

אני נזכרת במשהו שקרה, משהו טוב ואולי רע

ואז אני מגלה שזה היה חלום.

וכשאני כמה בבוקר אני בטוחה שאני עדיין ערה&nbsp;

ושכל מה שקרה בלילה, קרה&nbsp;

ואני מבולבלת, ואני לא מבינה&nbsp;

כי לפני שאני חושבת על משהו&nbsp;

אני צריכה להיזכר עם זה היה חלום או שבאמת קרה.

אני כל כך מבולבלת ואני לא מבינה למה זה קורה לי?&nbsp;

וכשאני רוצה לספר משהו שקרה

אני צריכה להיזכר עם הוא היה חלום או שהוא באמת היה

אני כל כך מבולבלת ואני לא מבינה למה זה קורה לי?&nbsp;



נכתב על ידי alice the one from wonderland , 13/6/2013 18:49   בקטגוריות שחרור קיטור, עזרה, בלבול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמעט עצמאית לגמרי


אם הייתי צריכה לתאר את המשרה המושלמת בשבילי כרגע,

היא הייתה נראת בדיוק ככה,

אני מאושר השגתי את העבודה הכי טובה בעולם,

ועוד יותר אני מאושרת שאני לא הולכת לשבת בבית כל החופש ולאכול כל היום. 



נכתב על ידי alice the one from wonderland , 12/6/2013 22:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קיא בתיק


מישהו הקיא לי היום בתיק.&amp;nbsp;
זה היה דוחה ורציתי לבכות,
אבל לא הצלחתי.


אני קצת שונאת את הבנאדם המסכן שהקיא לי בתיק,
אבל אני גם ממש מאושר כי הוא לא יכל לבחור יום טוב יותר לקיא בתיק

נכתב על ידי alice the one from wonderland , 10/6/2013 23:14   בקטגוריות בית ספר, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם זה אומר משהו?


היה לי יום טוב היום
יום רחוק מכל האנשים שפוגעים בי לאחרונה
יום ריק מאנשים חסרי רגשות שלפגוע בי עושה להם טוב
יום ריק מהחברות שלי 

נכתב על ידי alice the one from wonderland , 9/6/2013 22:49  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Depression is back


  


נכתב על ידי alice the one from wonderland , 8/6/2013 21:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כדורי שינה


אני לא מצליחה לישון, 


הראש שלי עסוק מדי, המחשבות שלי מלאות מדי


או שבעצם זה נובע מהרגליי השתייה שלי


הוא מהחום, באמת חם מדי


 


יש לי כבר את כל התסמינים


כואב לי הגב ואני לא ישנה


אולי אני מפתחת עוד תקופה?


 


בבקשה לא.


רק לא עכשיו, לפני החופש


חופשים עושים לי רע, 


דיכאון וחופש ביחד יכולים לגרום לי למצבים רעים.




התחלתי לקחת כדורי שינה


לא לדאוג אמא שלי רוקחת

נכתב על ידי alice the one from wonderland , 7/6/2013 21:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מרגישה


אני מרגישה נבגדת.


אני מרגישה שככל שאני מקרבת עליי אנשים ככה הם שונאים אותי יותר. 


אני מרגישה כמו שק חבטות, ולכולם מותר להוציא את האגו שלהם עליי


אני מרגישה לבד.


אני מרגישה כאילו כולם התקדמו ואני נשארתי מאחור.


אני מרגישה כאילו כל החבטות האלה מגיעות לי, כאילו המבטים המזלזלים שאני מקבלת מחברים הכי טובים שלי, באמת מגיעים לי.


אפעם לא דמיינתי שתגרמרי לי להרגיש ככה .


 


 

נכתב על ידי alice the one from wonderland , 6/6/2013 09:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  alice the one from wonderland

מין: נקבה




776
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalice the one from wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alice the one from wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)