לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wonderland


i am alice and this is my wonderland, we are all mad here so make yourself feel home


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

7/2013

קיטש בלתי מבוקר


הבנתי דברים כל כך מדהים בזמן האחרון

אני באמת יכולה להגיד ש10 ימים ביגרו אותי כל כך ולימדו אותי דברים לכל החיים

גיליתי שאנשים הם בכלל לא מה שהם נראים. גיליתי שיש אנשים כל כך איכותים בארץ ושאני לא מסתובבת איתם.

גיליתי שכדי להכיר אנשים מדהימים כאלה אני צריכה להיות עם ראש פתוח.

גיליתי שאנשים אוהבים אותי גם בלי איפור, שככל שאני יותר עצמי ככה אנשים אוהבים אותי יותר.



נכתב על ידי alice the one from wonderland , 21/7/2013 13:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו התקלקל אצלי


כבר אין לי צורך לקנות כל יום משהו חדש...

עכשיו אני מוכנה כבר להודות שהיה לי התמכרות לקניות

ועכשיו פתאום כבר אין לי צורך לקנות יותר

 ואני לא קונה ואני לא מרגישה ריקה



נכתב על ידי alice the one from wonderland , 21/7/2013 13:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך הגעתי למצב


שאני לא שונאת את עצמי
שלא קשה לי להיות לבד
שאני כמעט לגמרי עצמאית
שאני יוצאת לעיר (עם הסכמתה של אמא)
שאני שחכתי מכל הקרשים הדפוקים שהיו לי
שאני כבר לא חייבת קניות ואלכוהול לפחות פעם בשבוע
שאני חושבת שאמא שלי לא בן אדם רע
שלהיות לבד עושה לי טוב
שאני כבר לא מצליחה לדמין אותו



אני באמת לא יודעת איך הגעתי למצב הזה,
אבל אני חייבת להגיד שהמצב הזה בכלל לא רע
נכתב על ידי alice the one from wonderland , 16/7/2013 13:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלי חברים


אני מרגישה כאילו חזרתי למקום אחר,
מקום חדש שאין לי כבר חלק בו.
כולם שחכו אותי, היה להם הרבה יותר טוב בלעדיי
אפאחד לא התגעגע אליי, כשאני התגעגעתי לכולם.


 כל מה שאני מרגישה כרגע זה בדידות, עצב, ומרמור. 
נכתב על ידי alice the one from wonderland , 12/7/2013 10:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  alice the one from wonderland

מין: נקבה




776
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalice the one from wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alice the one from wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)