לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wonderland


i am alice and this is my wonderland, we are all mad here so make yourself feel home


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

9/2013

לחכות


לחכות שמשהו יקרה,
שמישהו סתם ככה פתאום יתאהב בי כל כך שהוא לא יוכל לחיות בלעדי  
הוא יבצע עליי מחוות רומנטיות ויקנה לי זרי פרחים 
ויהיה לי טוב איתו ואני יהיה מאושרת 

הקיטשיות והרכרוכיות בי דוחה אנשים, 
הרגישות והתמימות שלי גורמת להם להרגיש שאני שווה פחות
אבל אני למדתי להשלים עם זה 
כי מתישהו מישהו יואהב אותי על זה.

וזה בעצם כל העניין באהבה 
לאהוב בן אדם לפי הפרטים הקטנים 
כל נקודה שנראת חיסרון טוטאלי בבן אדם
יכולה להיות הדבר הכי מדהים ועמוק בעניו של בן אדם אחר
בעצם זה הרבה יותר מזה וקשה לי לתאר את זה במילים

אבל זה מה שמחזיק אותי לחכות 
וזה מה שמחזיק אותי לאהוב את עצמי  


נכתב על ידי alice the one from wonderland , 23/9/2013 01:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  alice the one from wonderland

מין: נקבה




776
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalice the one from wonderland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alice the one from wonderland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)