לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אנושיות

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

פיתרון ניגלה בסוף תשובה


זה יכול להיות עפר ואש.
העשן שמתלבה מעלה והלאה,
רואים אותו עד קצה העולם,
בעיניים קטנות המביטות סביב.
מחפשות את הדבר הנכון לעשות,
בניסיון לתפוס את העשן השקוף כמעט,
ולקרבו לליבם ההולם כה חזק.




אז ככה. סיימתי את כיתה י"א!

אני לא מאמינה שזה עבר, נגמר והסתיים סוף סוף, השנה הקשה הזו שכולם מפחדים ממנה.

את האמת שהייתה לי שנה מדהימה, עברה עלי טוב כל כך ואני פשוט מאושרת ושמחה מכל מה שהיה בה, גם מהדברים הקשים וגם מהדברים הטובים.

מקווה בהחלט ששנה הבאה תהיה ייחודית, מנוצלת היטב, טובה ומדהימה ואפילו עוד יותר מהשנה, שבאמת הייתה אחת השנים אם לא הכי, לדעתי, הכי טובות שהיו לי בבית הספר עד עכשיו!

הלך לי פשוט טוב השנה, ואני מאושרת מזה. מכל הבחינות. דברים קשים, כואבים ורעים מובילים לדברים טובים ומתוקים בסופו של דבר, אז צריך תמיד לחייך בכל תקופה ולדעת שהכל טוב ויהיה טוב עוד יותר :)

סיום טוב ומתוק לשנה מדהימה שכזו. כל כך הרבה סופים קורים וקרבים... לפעמים זה יכול לבלבל את האדם, אך לכל סוף יש התחלה חדשה.

ועכשיו ההתחלה הקרבה הנה החופש הגדול, לו חיכיתי רבות, איזה כיף, איזה אושר!!!

אז חופש גדול בפתח- להנות, להשתגע, לנצל כל רגע ולחייך ולצחוק ולעשות כל יום משהו אחר שאתם אוהבים! תעשו רשימות ופשוט תהנו! תכתבו ותנצלו את כישרונותיכם עד הסוף.

לכתוב, לצלם, לנוח, לישון, לעבור את הבגרויות האחרונות בשלום, לעשות המון ימי צילום ולמצוא סגנונות צילום חדשים ולהמשיך לכתוב את הספר שלי ועוד המון דברים אחרים שאעשה החופש ואני פשוט מאושרת מזה ואין שמחה בעולם הזה כמוני. :)

שיהיה חופש נהדר ומנוצל עד הסוף לכולם, אוהבת המון! ♥♥♥

נכתב על ידי אנושיות , 21/6/2013 14:58   בקטגוריות כתיבה, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של This writingirl. ב-25/6/2013 13:00



6,413
הבלוג משוייך לקטגוריות: שירה , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנושיות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנושיות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)