לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2019

I can’t go to sleep


חלמתי אתמול שבן זוגי הנוכחי פוגש את המשפחה שלי בפעם הראשונה. בחלום אמנם לא נלחצתי, אבל הוא עשה את כל ה״טעויות״ שקודמיו עשו. זה הרגיש כמו חלום מוקצן מאוד.
מעניין אם אפגיש בינהם מתישהו, מעניין איך זה יהיה.
נכתב על ידי , 16/8/2019 03:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה היה השבוע הארוך בחיי


לא ברור למה. אולי כי לא עשיתי כמעט כלום, אולי כי עישנתי המון. בעצם יצא שבוע מאוד פרודוקטיבי, מחוסר המסגרת פשוט סידרתי את כל הדירה וניקיתי וקניתי רהיטים חדשים ודברים לבית. לא משנה שאת יום הולדתי ביליתי עם סטלה רעה מאוד ולא הפסקתי לבכות, שאר הימים היו ממש בסדר. בדרך כלל אני מאוד רגישה ויודעת לאבחן מה אני מרגישה כלפי דברים, כרגע אני פשוט מרגישה אטומה. רגשות לא נכנסים ולא יוצאים ואני במעין ריק כזה, זזה ממקום למקום ולא מרגישה כלום וסתם בוכה רק כי עישנתי ולא כי עצוב לי.

איזו תקופה מוזרה, והיא בעצם רק שבוע.

נכתב על ידי , 10/8/2019 12:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)