לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 26



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

סדר פסח


בגיל 7:

שמלה לבנה, שיער בלונדיני ארוך בצמה

נוסעים לסבא וסבתא בשעות אחר הצהריים

כל המשפחה באה, המורחבת

המון מתנות לחג, ברכות

מתחילים לקרוא את ההגדה

בערך שעתיים קוראים (לפחות ככה זה הרגיש), ושרים המון שירים

תירוש זה שיא הערב

מתחילים לאכול, יש מלאמלא קניידלך (מלא, המון, מליון)

רוצים להקיא את הנשמה מרוב אוכל

מסיימים את ההגדה, עוד שעתיים

שירים ועוד שירים

נרדמת

לוקחים אותי על הידיים לאוטו

נגמר ערב פסח.

 

בגיל 15:

שמלה ארוכה אפורה, עקבים, שיער אדום קצר

נוסעים לסבא וסבתא בערב

באים אנחנו והדוד

ישר מתחילים לקרוא את ההגדה

מדלגים על חצי ממנה, כי יש ילדים קטנים שבוכים ו"למי יש כוח"

מגיעים לאוכל ואני בכלל לא רעבה

אוכלת קצת מרק ירקות טבעוני שהכינו במיוחד בשבילי

רוצה להקיא מלהסתכל על הבשר

ממשיכים את ההגדה ומסיימים תוך רבע שעה

מישהו מנסה לשיר שירים, אף אחד לא זורם

הולכת לשמור על בני הדודים כשהם משחקים

נגמרת הסוללה ואני נגמרת יחד איתה

מגיעה הביתה, ובגלל שהתעוררתי ב4 וחצי אחר"צ עושה לילה לבן נוסף

ערב שלא נגמר.

 

לא יודעת מה מהם אני יותר אוהבת, אבל מה שבטוח, בגיל 7 הרגשתי הרבה יותר אהובה במשפחה ואני יודעת שזה לא בגלל האייפון.

למה כלכך קשה להם להבין שאני כבר לא בת 7?

נכתב על ידי , 26/3/2013 02:09  
הקטע משוייך לנושא החם: חג שמח!
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)