לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כותבת לעצמי


האתר שבו אני כותבת על החיים שלי ושואלת שאלות ואתם עונים

Avatarכינוי:  adishl

בת: 24

Skype:  19 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013

אווח פסח


הי קוראים מה קורה ??????????????????.

אז ככה בפסח תמיד אין מה לעשות.

החברות לא עונות לי.

יש לי חברה שיש לה גם בלוג ואני מנסה להתקשר והיא לא עונה הייתי שמחה אם היא תתקשר אלי

אבל ממש משעמם בבית.

אין לי מושג מה לעשות.

מעבר לכך יש לי חברה שההורים שלה התגרשו.

ולא תאמינו מה היא עשתה אחרי שהודיעו לה היא קפצה מהמרפסת.

משוגעת.

אני מאוד אשמח לעזור לה אבל אני לא יודעת איך כי גם ההורים של אבא שלי התגרשו שהוא היייה צעיר והוא לא רוצה לספר לי איך הוא התמודד אם זה כול מה שהוא אמר לי זה שזה נגמר במיון לשבועיים וגבס.

יופי לי ממש עוזר.

אבל מה אם היא לא הייתה משוגעת???? בגלל זה אנחנו חברות כי שתינו משוגעות.

עדי

נכתב על ידי adishl , 18/3/2013 10:40  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש פסח
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




862
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לadishl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על adishl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)