לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כותבת לעצמי


האתר שבו אני כותבת על החיים שלי ושואלת שאלות ואתם עונים

Avatarכינוי:  adishl

בת: 24

Skype:  19 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013

סיפור אימה לפני שינה


טוב אז ככה אני וחברה שלי רוצות לישון ביחד (לא יותר מידי ביחד באותו חדר מיטה נפרדת).

ולספר ציזבטים אז הציזבט הראשון הוא ............ טאאאאדטאדם מתחחחחחחח..................

החתול שלי האאאאאאאווווו סתאאם צוחקת אפילו שהוא באמת מפחיד (תקראו על זה ב: "חתול שחור").

אז הציזבט האמיתי הוא:

היו הייתה ילדה קטנה שמה סוזי בת 10. הוריה שעלו אותה מה היא רוצה ליום הולדת והיא ענתה בובה.

ההורים הלכו וחיפשו אם סוזי בובה. הם חיפשו בכול החנויות ולא מצאו בובה שמצאה חן בעינה סוזי.

בסוף באחת החנויות הם שאלו אם יש משהו במחסן והוא נתן להם לראות מה יש במחסן.

הם השתכלו במחסן וסוזי ראתה בובה שהיא רצתה.

זאת הייתה בובת ארנב בלויה ומאובקת שעושה באצבעות שתיים.

ההורים שאלו אותה אם היא לא מעדיפה בובה חדשה אבל סוזי הקטנה רצתה אותה.

בלילה סוזי שמה את הבובה בארון ואמרה להורים לילה טוב.

פתאום היא רתה את הבובה מתקרבת אליה ועושה פרצופים.

סוזי רצה וצרחה "אמא אמממא הבובה מפחידה אותי היא מתקרבת ועושה פרצופים"

האמא אמרה לה לחזור למיטה ושהיא סתאם מדמינת.

ואז קרה אותו דבר וסוזי שוב רצה וצרחה.

אמא שלה אמרה לה שאם זה היקרה שוב פעםם שתצרח והיא תבוא.

פתאום באמצע הלילה האמא שמעה צרחה מקפיאת דם.

היא רצה מהר לחדרה של הילדה וראתה את סוזי שוכבת במיטה שבליבה תקוע סכין.

והארנב מתנדנד ועושה אם היד שלוש.

 

נו מה דעתכם סיפור טוב כדאי לי לספר אותו?????

מקווה שתהנו בקרוב!!!!קולמוציא לשון

נכתב על ידי adishl , 18/3/2013 15:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




862
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לadishl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על adishl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)