לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כותבת לעצמי


האתר שבו אני כותבת על החיים שלי ושואלת שאלות ואתם עונים

Avatarכינוי:  adishl

בת: 24

Skype:  19 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

שואה


בוום בוום בוום...
צרחות מהומה...
שקט?....
דפיקה בדלת
טווק טווק
"מי שם?" עניתי
"אני" אשיב לי
"מי זה אני?"
אבל לא חיכיתי לתשובה ברחתי...
הכול התחיל אז...
אהייתי ילד בן 13, יתום!
פתאום צבא גדול צעד לכיוונניו.
"אחת שתיים שלוש ו... עמוד דום"
רצתי למרתף הזזתי זוג אבנים מהקיר
והשתכלתי לשם...
שמה אהייתי מתחבא כשפחדתי.
הגרמנים פרצו לביתי וחיפשו! הם לא מצאו אותי!
תקופה קשה עברתי בלי אוכל, מים, בגדים נקיים!
הכול הייה אפלולי.
הדפיקות בדלת הפסיקו והדלת נפתחה.
"נגמר" שמעתי "זה נגמר" צעקו לי
"זאתי סוף המלחמה". "אין גטו ומחנות השמדה".
יצאתי ממחבואי וצעקתי לא הייה אכפת לי מי רואה
"זה נגמר סוף סוף נגמר" צהלתי
"זהו זה אין אקדחים, רובים יריהות" בכיתי וחיבקתי את חברי הטוב.
"אין יותר שואה נגמר" הוא לחש לי
יצאנו החוצאה הכול הייה הרוס.
ישבנו והתאבלנו על הנופלים "שיישה מיליון נופלים"
שישה מיליון נופלים הם מחיר כבד מדי לשאת.
בגלל אדם אחר.
אדם שלא כיבד את השונה, האחר.
אדם ש...
אין מילם לתאר את גודל רשעותו.
מוות בגללך לשישה מיליון?
זה לא הגיוני.
כול העולם עדיין זועק אך זה לא יחזיר את המתים!!!!

חיפשתי שיר מתאים הינה אחד:
נכתב על ידי adishl , 8/4/2013 15:43  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




862
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לadishl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על adishl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)