לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כותבת לעצמי


האתר שבו אני כותבת על החיים שלי ושואלת שאלות ואתם עונים

Avatarכינוי:  adishl

בת: 24

Skype:  19 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

גמד שלי


שלום לכם


עכשיו פורים ויש עצלנו מין משחק של גמד וענק למי שלא מכיר זה שהגמד מביא כול יום לענק משהו בלי שהוא ידע הגמד זה ילד והענק זה עוד ילד שיוצא בהגרלה.


ואני יודעת מי שלי אני גיליתי כי ראיתי אותה כותבת לי את הפתק.


אבל הילד שאני מביאה לו לא מעריך את מה שאני מכינה בישבילו ואני הבאתי לו ביום הראשון חבילת ענק של שטוחים אחרי זה חבילת סוכריות ענקית וכך אלה וזה ממש מעצבן כי הוא מכריז בכול הכיתה שאני קמצנית.

ואני כבר לא יודעת מה להביא לו יש לכם רעיון אני אשמח לשמוע מאוד אשמח.



מעבר לכך אני מתחפשת לציידת והתחפושת שלי יצא מדהים בהתחלה רציתי להיתחפש ליין ויאנג הם חברה שלי אבל אז החלטנו לא.


אז אני מקווה שתגיבו


עדי

נכתב על ידי adishl , 20/2/2013 15:57  
הקטע משוייך לנושא החם: תחפושות פורים
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום המשפחה


אוקי אני יודעת שכבר פרסמתי אחד היום אבל אני לא עשיתי כלום ליום המשפחה ואני אשמח אם תעזרו לי אני לא רוצה שאח שלי שוב ינצח אותי הוא תמיד מכין דברים יפים ואני לא אז עיזרו לי.

נכתב על ידי adishl , 10/2/2013 16:06  
הקטע משוייך לנושא החם: יום המשפחה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתים במחיר אחד


לכול קוראי הבלוג!!!
אני בבעיה רצינית!!! מאוד רצינית!!!
יש לי שתי ידידות שהן ביניהן לא חברות, אבל הן חברות שלי.
ולשתיהן יש בת מצווה באותו יום, אחת בחיפה ואחת בטבריה.
את זאת שיש לה בת מצווה בחיפה אני מכירה מהיום שנולדתי.
והשניה אנחנו חברות ממש טובות מהגן.
באותו יום!!!.
ואני לא יודעת לאיזו ללכת.
אז לצורך הענין ניקרא לזאת שיש לה בת מצווה בטבריה מלכת הנילוס ולזאת שיש בת מצווה בחיפה ניקרא ילדת הזוהר.
אז כמו שאמרתי אני לא יודעת לאיזו ללכת ואיך להגיד לשניה למה לא באתי
תעזרו לי.
ולענין אחר אני לא יודעת אם לספר לחברות שלי שיש לי בלוג.
אני יכולה לספר להם שקראתי איזה בלוג ולא לומר שהוא שלי.
מצד שני אני יכולה לומר להם שזה הבלוג שלי ומצד אחר אני יכולה לא לספר אז תעזרו לי.

אינה השאלות:
ללכת לבת מצווה של מלכת הנילוס
או
ללכת לבת מצווה של ילדת הזוהר
__________________________________________________

לספר לחברות על הבלוג שלי
או
לספר לחברות על הבלוג בלי לומר שהוא שלי
או
לא לספר

תודה:
עדי
נכתב על ידי adishl , 10/2/2013 16:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בעיה לימודית



נכתב על ידי adishl , 9/2/2013 08:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

862
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לadishl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על adishl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)