לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כותבת לעצמי


האתר שבו אני כותבת על החיים שלי ושואלת שאלות ואתם עונים

Avatarכינוי:  adishl

בת: 23

Skype:  19 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

7/2013

בדידות היא לחבק את האדם שאוהבים בידיעיה שלא תתחבקו שוב


אבא של אמא שלי הלך אתמול לעולמו.
יותר לא.
מעולם לא הכרתי אותו ואולי זה מה שמעציב.
הוא לא סבא שלי הוא מעולם לא הייה ולעולם לא ייהיה.
הוא מעולם לא אמר את שמי בידיעיה שהוא מדבר אל נכדתו.
ואני הפעם האחרונה שאמרתי את שמו הייתה בגיל ארבע.
מעולם לא ראיתי אותו מעולם לא פגשתי אותו.
לעולם לא אראה אותו ולעולם לא אפגוש אותו.
אף פעם לא נתתי לו חיבוק והוא אחזיר לי.
מעולם לא דיברתי עליו ומעולם לא כתבתי לו.
אפילו בעבודת השורשים כתבתי עליו שתי שורות.
כי לא ידענו עליו כלום.
אבא של אמא שלי איננו.
לא ניפגשנו ולא ניפגש.
הכול בגלל הזלזול שלו.
הוא חלה בסרטן ולא הלך לבדוק.
הוא לא בדק ולא יבדוק ועכשיו מאוחר מדי.
להתראות אבא של אמא.
לא.
להתראות סבא ליאון.
שלום ולא להתראות.
נכתב על ידי adishl , 9/7/2013 08:39  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כול שעה תמונה כול שעתיים פוסט


יש לי חברה אם בלוג מאוד מיוחד "I CAN FLY"
והיא כותבת כול שבוע את משפטי השבוע.
אז אני כול שבוע אשים כמה תמונות שבועיות אם משפטים שקשורים
(לא מעתיקה אבל מקנאה כול כך יצרתית)
אז נתחיל:
אני לוהט או מה?
שאלוהים יעזור לי
רק עוד כמה דקות אמא
נתתי לו את הכול רק אתה נישארת
מקווה שאהבתם שבוע הבא ההמשך
נכתב על ידי adishl , 8/7/2013 15:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





862
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לadishl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על adishl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)