לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 20

Skype:  noga beno 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013


היי אני יודעת שכביכול פרשתי אבל יש לי כאן מדריך ממש מדהים! התוצאה פשוט יפה ואני ממליצה. המצאתי לבד. 

אז (וזה קשור!) נראה לכם את הדלת שלי:

 

יש עליה שני דברים שתלויים

 

1 הפתק:

 

2 שלט לחדר:

 

וככה הם נראים ביחד מקרוב:

 

את שני הדברים אני הכנתי ואני רוצה ללמד אתכם נתחיל מהפתק:

חומרים - פתק, עט, סלוטייפ

 

הכנה - רושמים מה שרוצים ומציירים מה שרוצים על הפתק בעזרת העט. חותכים חתיכת סלוטייפ ומדביקים בעזרתה את הפתק לדלת וזהו!

 

 

ועכשיו... שלט לחדר:

 

חומרים  - פוטושופ, תמונה אחת (במחשב), מדפסת, נייר, בריסטול, סלוטייפ, מספריים

 

לוקחים את המסגרת הזו:  פותחים בפוטושופ

לוחצים בעזרת מטה הקסם (אין לי כוח לתמונה) על אחד מהמלבנים האלה ואז פותחים את התמונה בפוטושופ ועושים קונטרול+A ואז קונטרול+C 

ואז עוברים לתמונה של המסגרת ולוחצים: קונטרול+שיפט+אלט+V ואז זה מדביק לכם רק במסגרת של המלבן שבחרתם אם זה לא מה שרציתם אפשר להזיז

ממשיכים לעשות עד שכל המלבנים מתמלאים 

ובקו משלימים את השם שלכם.

 

שמרו א תהתמונה בשם, פתחו אותה בוורד והדפיסו על דף. גזרו את הדף כך שתרו רק את התמונה עצמה והדביקו על בריסטול. הדביקו על דלת חדריכם

ו...........................................................................

 

 

 

 

 

טא-דה!

 

 

טוב זהו, מקווה שאהבתם ותהיו טוביםאם אתם מחליטים להגיב

 

נגה

 

 

נכתב על ידי , 28/6/2013 15:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: שטויות וכיף , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue D&H אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue D&H ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)