לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013

נשיקת יומולדת


ביום שישי יש הופעה של מרסדס, מה שהזכיר לי סיפור מהפעם האחרונה שהייתי בהופעה של מרסדס בנד;

 

זה היה לפני יותר משנה, החלטנו שהולכים להופעה של מרסדס. יום שישי, הופעה מתחילה מוקדם, יש ארוחות ולא היה זמן לשתות לפני. לא נורא.

הלכתי עם אייז, שג וצוצ, כשגם רומי מאי ועוד חברה שלהן באו. כשהגענו ראיתי שגם יובל, האקסית שלי שם עם חברות שלה. קורה.

אייז הלך לבר והביא לי לו ולצוצי בירות, שג לא רצה לשתות. עומדים מחכים שההופעה תתחיל, בנתיים שותים את הבירה ומדברים. אייז מסיים את הבירה ואומר לי "בוא עכשיו להתחיל עם בנות!". אני תמיד שמח להתחיל עם בנות, אז הורדתי את הרבע כוס שנשארה בשלוק ואמרתי לו יאללה.

 

שני צעדים. שני צעדים והנה 3 בנות עומדות מולנו. אז התחלתי.

-"למה את מסתכלת עליי ככה?"

-"מ..מה?"

-"אני צוחק. מה שלומך?"

-"בסדר, בני כמה אתם בכלל?"

-"19", היינו בכלל פחות מ18 אבל בסדר מעגלים.

-"אתם לא נראים"

-"אולי אנחנו לא נראים אבל אנחנו בני 19"

בערך דקה וחצי של שיחה נוספת אחרי זה, ואני שומע את החברות שלה צוחקות:

-"יש לה יומולדת 18!", דוחפות אותה אליי.

-"תן לה נשיקת יומולדת!"

לא הספקתי לשים לב והיא סנטימטר מהפרצוף שלי, שואלת אותי - "רוצה?". אז נישקתי אותה. פותח את העיניים(אני הרבה פעמים מתנשק עם עיניים פקוחות..מישהי פעם אמרה לי שרק מניאקים מתנשקים ככה. אני לא מאמין לה), בודק מה המצב עם אייז ואני רואה שהוא עסוק בלנשק מישהי אחרת.

יד אחת על הפנים, יד אחת על התחת, מדביק אותה אליי. 7 דקות של התחרמנות, פתאום כל הקהל כפיים ומרסדס עומדים לעלות. היא עוד נתנה לי את המספר שלה אבל לא אפילו לא רשמתי.

 

מבט אחד אחורה, ו10 מטר מאחוריי עומדת יובל האקסית. 30 סנטימטר ממנה ועומדת שיר, החברה הכי טובה שלה והיזיזה הנוכחית שלי(ויובל לא יודעת).

רואה את הפרצופים של שתיהן, וזה רק עושה לי טוב.

ההופעה הייתה די מוצלחת, ונסענו לבית הפנקייק לאכול קצת. יום אחרי ישבתי בשכונה וכבר שמעתי שאנשים מדברים על "איך ג'וני הצליח לסגור מישהי בהופעה תוך 20 שניות".

 

ואני? בסה"כ שימחתי ילדה ביום הולדת 18. אז אני אוהב הופעות של מרסדס. נראה לי שאני אלך גם בשישי.

נכתב על ידי , 5/3/2013 19:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)