לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013

למה אני אוהב אותכן


כי אתן יפות.

כי אתן מריחות טוב.

כי אתן נעימות.

כי אתן חלקות.

כי אתן משחקות משחקים.

כי גם כשאתן מחייכות אליי וגם כשאתן כועסות עליי, זה עושה לי משהו.

כי אתן נותנות לי משהו להתעסק בו.

כי אתן מתאמצות בשבילי.

כי אני לא מפחד ממכן.

כי תמיד יש לכן חברות.

כי אין דבר שיותר יפה לכן מסיגריה על המרפסת שלי בזריחה.

כי אין לכן מושג מה אתן רוצות. וכשכן יש לכן אז אני עוד יותר אוהב אותכן.

כי יש לכן טייצים. וגופיות. ומכנסונים. ומחשופים וחזיות וחוטיני וביקיני וסווצ'רטים.

כי אתן יודעות לרקוד.

כי השפתיים שלכן רכות.

כי הירכיים שלכן.

כי הרגליים שלכן.

כי השדיים שלכן והתחת שלכן.

כי העיניים שלכן.

כי כשאתן נוגעות לי ביד ברגל בפנים או בכל מקום אחר, זה הזמן היחיד שאני מרגיש שלם.

כי מאז שהתחלתי איתכן אני לא יכול להפסיק.

כי בניגוד לרוב האנשים, אני אמיתי דווקא לידכן, ולא ליד החברים.

כי אתן חמודות.

כי השניה הזאת לפני הנשיקה הראשונה איתכן, כשהלב דופק ואני עוד לא בטוח אם אתן תזיזו את הראש, זה אדרנלין אמיתי.

כי השניה הזאת אחרי הנשיקה הראשונה איתכן, כשהלב מתחיל להירגע ואני מבין שאתן שלי, שוות את השניה שלפניה.

כי אף פעם לא הצלחתי להגיד לכן לא.

כי לא הצלחתי להחליט אם אני לא יכול לראות אותכן בוכות. אומנם זה עצוב אבל אתן כל כך מכוערות כשאתן בוכות זה בלתי נסבל.

כי אני חולה על השטויות שלכן.

כי תמיד הסתדרתי עם בנים, אבל גם תמיד איתכן הסתדרתי יותר טוב.

כי כשאני נכנס לחדר המבטים שלכן שווים הכל.

כי כשאני מסתכל לכן בעיניים, ואתן לא מורידות את המבט, אז אני מרגיש מחובר.

 

כי אתן יודעות את כל זה.

כי בדיוק עכשיו אתן חושבות איזה חמוד אני.

כי אתן חושבות שאני מניאק. וזה עושה לכן את זה.

כי אני הכי טוב בלגרום לכן להאמין שאני רק שלכן.

כי כשאתן במיטה שלי אתן לא רוצות ללכת. ואני לא רוצה שאתן תלכו.

כי גם אחרי חצי שעה אצלי, כשאתן רטובות ומזיעות לגמרי, זה לא מגעיל אותי.

כי אתן יודעות לעשות לי טוב.

כי קל לי איתכן.

כי בסופו של דבר, אני משיג אותכן.

כי הסיגריה שאחרי, לידכן, היא עוצמתית.

 

 

כי אני מכור. אליכן.

נכתב על ידי , 7/3/2013 20:33  
הקטע משוייך לנושא החם: אלימות ויום האישה הבינלאומי
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)