לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

פיל בחנות חרסינה זה כמו אימפוטנט בחנות סקס


אני קצת שיכור, כבר במיטה והלילה אני ישן לבד.

בטלוויזיה פורנו רך, מילפיות רטובות הם קוראים לסדרה. פשוט רואים מלא ציצים, אחלה דרך להירדם.

את האמת? אני מעדיף לישון לבד.

נכון, זה אומר שאני לא עושה סקס הלילה.

ונכון, זה גם אומר שאני לא עושה מחר סקס מחר בבוקר.

וזה אומר שאני לא ארדם עם איזה ציצי עגול ומושלם ביד שלי.

וזה אומר שאני לא אתעורר במקרה הרע עם בחורה ערומה לידי, 

ובמקרה הטוב עם מציצת בוקרשל שבת.

 

אבל אלוהים ישמור, איך אפשר לישון עם מישהי באותה מיטה? זה לא נוח, זה משאיר לך חצי מיטה, אי אפשר להוציא קנאקים, אי אפשר להתהפך בלילה.

אי אפשר לישון כמו בן אדם. אלוהים לא יצר אותנו כדי לישון בזוג, אחרת למה כפיות זה כזה לא נוח?

מה עשיתי רע שאני צריך לקבל נמק ביד, וכדי להשתיק את זה היא עוד שמה את השיער שלה בפה שלי.

על הפנים.

 

אף פעם לא הבנתי את הביטוי ״כמו פיל בחנות חרסינה״. מתי מישהו ראה פיל בחנות חרסינה בדיוק?

זה כמו אימפוטנט בחנות סקס. אין שום קשר.

אז הגעתי למסקנה שבכל מה שקשור ליחסים אני כמו פיל בחנות חרסינה.

אם כבר הצלחתי להיכנס, כל תנועה שלי שוברת משהו.

הצלחתי לריב עם הידידה הכי טובה שלי, שהיא אגב הזיון הכי טוב שהיה לי חוץ מהשלישיה.

אני פשוט מרסק כל דבר טוב שיש לי. זה סוג של כישרון.

 

עכשיו כשאני קורא את הפוסט הזה הוא די מוזר,

אבל אני גם מרגיש די מוזר אז זה בסדר בסה״כ.

נראה לי זה זמן טוב לחזור לפורנו ולישון בשקט.

 

ואת, כן את שקוראת בבלוג שלי וחושבת שאני דפוק/שרוט/ילד חרא/בן זונה, אבל שבכל זאת יש 

בי משהו חמוד/מושך/מסקרן/מעניין, ממה את מתביישת?

תשלחי לי כבר הודעה ותפסיקי עם השטויות. 

שנינו יודעים שאת כבר שבועות מתה לשלוח את המייל הזה.

נכתב על ידי , 4/5/2013 03:10  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)