לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

"זה כמו להגיד לה לקחת פוסטינור - חד וחלק", או הג'ינג'ית II


אז לפעמים גם דברים בלתי צפויים קורים, ועם מה שקרה בחג הזה אני יכול לכתוב פה 3 פוסטים, אבל נשתדל לקצר.

וכבר חודש וחצי שאני שבר כלי, לא ברור מה עובר עלי, ויותר גרוע מזה - זאת הבצורת הכי ארוכה שהייתה לי. חודש וחצי שלא הייתה לי אפילו חצי נשיקה.

איך מגיעים למצב הזה? אני באמת לא יודע. אבל בצורות נועדו בשביל שישברו אותן.

 

בשבועות התיישבנו לשתות בבית של חבר. לא מעט בירות, עוד יותר טקילה ווודקה אגסים, לא מפסיקים לצחוק. האמת שכבר שבועייםשהג'ינג'ית חזרה לדבר איתי.

היא העלתה תמונה לפייסבוק עם חברה, בלי לשים אפילו לב אני הוספתי את החברה שלה, שעתיים אחרי זה חיכתה לי הודעה ממנה. מפה לשם זה גלש לסמול טוק,

ואני לא כ"כ טוב בסמול טוק - כי כשזה סמול טוק אני מתחיל איתן.

אז אנחנו שותים ואני איתה בווטסאפ. משחקת את המשחק טוב, היא ועוד אחת שאני מתכתב איתה. שתיהן שומרות על איפוק, השעה כבר 1 בלילה.

ואז אני עוזב את הטלפון לחצי שעה, ושתיהן נשברות. אחת שואלת אם אני בא עם חבר, ואחרי 10 דקות עוד שולחת סימן שאלה.

הג'ינג'ית שואלת איפה אני, ואחרי 12 דקות עוד שולחת סימן שאלה סימן קריאה. מה שנקרא, פה חשדתי.

ממשיכים לשתות, ואייז, החבר שבשביל להציל את החיים שלו הוא לא מסוגל לסגור, מקבל הודעה מהנוכחית שהוא יוצא איתה

(שלא תטעו, 3 דייטים אבל עוד לא סגר. וכשאני אומר סגר אני מדבר על פאקינג נשיקה), שהוא מדהים אבל לא מתאים, שהיא מבולבלת, ועוד כל מיני חרטות שגורמות לי לרצות להתחיל עם החבר הכי טובה שלה.

כולנו התעצבנו, המשכנו לשתות, והחלטנו שיוצאים. אז ב3 בבוקר אנחנו בבר בתל אביב. אני ודרמה קצת רוקדים עם שמנות, שיכורים וכיף לנו.

אמרתי לג'ינג'ית לבוא, והיא לא התבלבלה ובאה.

לא הכניסו אותה ואת חברות שלה לבר, אז יצאתי אליהן. הן החליטו לחזור לאלנבי, שאלתי אם היא רוצה שאצטרף. היא אמרה שכן. אז זימנתי את דרמה אייז ושג, אבל אייז בדיוק התחיל עם מישהי על הבר, אז אנחנו המשכנו והוא אמר שיצטרף.

כל הדרך אני הולך עם הג'ינג'ית ודרמה הולך עם החברה שלה. החברה השלישית נטשה.

מגיעים לבר שעבדתי בו, מתיישבים חמישתנו, צ'ייסר של טקילה, אני מזמין. לא מבזבז זמן ומוציא אותה לסיגריה.

היא נעמדה מאוד קרוב אליי.

-"אני לא אשקר לך, בא לי לנשק אותך עכשיו".

לא מחכה לתשובה ומנשק אותה. היא מנשקת בחזרה. 10 דקות ואני קולט ששג גם יצא החוצה. 

עכשיו אני סקרן ואני לוקח את הג'ינג'ית לבדוק אם דרמה סגר את חברה שלה.

אני רואה שלא, ומחליט לפעול. מתיישב מולם בבר, ומתחיל לנשק את הג'ינג'ית שוב. תוך דקה וחצי וגם הוא סוגר.

אני כמו דיוויד פאקינג בליין, קוסם.

אז קצת נסחפתי בבר ושלחתי גם ידיים - לא התנגדה, לא לדאוג. אם לא השמלה הארוכה גם אצבעות הייתי דוחף לה באמצע הבר.

אייז ושג שהשתעממו נטשו, אני דרמה הג'ינג'ית והחברה נשארנו.

ב5 וחצי בבוקר אחרי הרבה מגע אנחנו יוצאים החוצה. 

עוד הספקתי סיגריה עם דרמה בשכונה, ולישון כשכבר אור בחוץ.

אין לי מושג איך שוב נפלתי לזה, אבל בוא נראה לאן הפעם זה יוביל..

 

ביום למחרת הסתבר שדרמה לא לקח את המספר של החברה.

כמובן שגם לזה אני דואג;

-"נו השגת את המספר?".

-"מה אתה חושב?", ושולח לו את המספר.

-"גדול! היה קשה?".

-"כמו להגיד לה לקחת פוסטינור - חד וחלק".

 

הלוואי והסיפור היה נגמר פה. אבל ביום למחרת ישבתי עם ידידה בסביבות הערב. בעודי חוזר לכיוון הבית, אני קולט את הבלונדה יושבת מול הבית שלי.

עם הבלונדה הסיפור לא ברור, יכולים שבוע להחליף מלא הודעות ולרצות אחד את השני ופתאום לא לדבר. היה די ברור שמתישהו יקרה משהו.

אז אחרי שבועיים שלא החלפתי איתה מילה ולא ראיתי אותה, ישבנו לסיגריה שהפכה לשעה של ישיבה,

שהפכה לזה שהיא לא מוכנה לתת לי לעלות הביתה, עוד נשיקה ועוד נשיקה. 

היא קנתה אותי במהלך השיחה;

-"כן כשהייתי בכיתה ד' ועשיתי דאבל סלטה".

-"מה דאבל סלטה בכיתה ד'?!".

-"אתה לא יודע שהייתי בהתעמלות קרקע 9 שנים?".

-"לא! מה זה אומר?".

-"שאני יכולה לעשות הכל.", וזה ציטוט מדוייק.

 

אז כן, היה חג מעניין..מה אני יכול כבר להגיד? 2 בנות שבטוחות שאנחנו עוד שנייה נכנסים לקשר, כשאני לא רוצה להיות חבר של אף אחת מהן.

בואו נראה לאן זה יתפתח? (:
 

נכתב על ידי , 16/5/2013 21:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)