לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

7/2013

המדריך לבנות - חלק I או איך להיות יותר כוסית


קיבלתי בזמן האחרון מספר מיילים מבנות ששאלו אותי איך הן יכולות להרשים בנים, איך ישימו לב אליהן, איך להשיג מישהו שהן רוצות וכו'.

עכשיו אתם יודעים שלא באמת אכפת לי, תצליחו לא תצליחו.

אבל אז חשבתי על זה לעומק - ואם אני אלמד אתכן להשתדרג, זה אומר שאתן תשתדרגו. 

ואם אתן תשתדרגו אז אני אהנה יותר להסתכל עליכן(או יותר מזה),

אז אני בעצם משדרג את עצמי.

בהצלחה לנו.

 

המדריך לבנות - חלק I

בלי שום ספק אחד הדברים החשובים של שלמדתי במהלך חיי הוא שאם לכל אישה יש דירוג, בואו נגיד בין 1 ל10,

אז גם לכל אישה יש את היכולת לשדרג את המראה שלה בלפחות נקודה עד נקודה וחצי בקלות.

ומי כמוני יודע כמה ההבדל בין 6 ל7.5 הוא הבדל גדול!

וכמו הרבה דברים בחיים, גם כאן מדובר ב6 נקודות פשוטות, שמתייחסות למספר חושים שונים. ממש מופע אור-קולי יהיה פה.

 

טיפוח - טיפוח זה אולי הנקודה הכי חשובה פה. בואו נגיד שיש בנים שנמשכים לבנות עם ציצי קטן, ויש כאלה שאוהבים יותר בלונדיניות וכאלה שאוהבים יותר ג'ינג'יות - אבל על דבר אחד אין ויכוח. אף אחד לא אוהב בנות לא מטופחות.

ההתקפה הכי טובה היא הגנה, ואומנם טיפוח לאו דווקא יעלה לכם את הניקוד אצל בנים, אבל הוא ימנע מהניקוד שלכם לצנוח.

על מה אני מדבר? 

בכל מה שקשור לאיפור - לא להגזים. אני לא רוצה בנות שכשהן שוטפות פנים אתה מגלה שזאת בעצם הבת של הג'וקר לידך במיטה.

תדעו לדעת להתאים את האיפור לסיטואציה, לדעת מה מחמיא לכן, ולדעת לא להגזים.

שיער. אם יש משהו שמוריד לי, זה שיער גוף של בנות. תורידו תורידו תורידו. על רגליים ובית שחי אין בכלל מקום לויכוח. וזה לא מעניין אם אין לך כוח או שהיה לך יום ארוך, אל תתני לזה להגיע גם לזיפים. תדאגי תמיד להיות חלקה - זה פשוט משתלם.

אבל אני לא אסתפק בזה - ידיים. יש נטייה להרבה בנות לא להוריד שיערות בידיים. מה קרה?! אנחנו רוצים אתכן חלקות.

הקצת שיער הזה שאתן חושבות שאף אחד לא רואה? תורידו.

ה"כולה עבר שבוע וזה בקטנה"? תורידו.

השיער הבלונדיני שאתן בטוחות שאף אחד לא רואה? תורידותורידותורידו. אנחנו רואים את זה, וזה שזה בלונדיני לא גורם לי להשלים עם זה.

וכמובן איך אפשר בלי הטרנד הישראלי החדש - שיערות לחיים. אני יודע שאתן מזרחיות וזה לא אשמתכן, אבל זה כן אשמתכן שאתן לא מורידות שם. אז תורידו.

תהיו חלקות במלוא מובן המילה, ותאמינו לי שזה ישתלם. אתן תרגישו יותר טוב עם עצמכן והבנים שאיתכן ירגישו יותר טוב איתכן.

 

לבוש - הטעות הכי גדולה של נשים זה שהן חושבות שהן מתלבשות בשביל עצמן.

ממש לא. אתן מתלבשות גם בשבילכן, גם בשבילנו, גם בשביל המפקד\בוס\מורה שלכן, גם בשביל האמא שמטיילת עם הכלב בחצר,

אבל בעיקר בשביל כל מי שרואה אותכן.

בא לך ללבוש טרנינג וקרוקס? לא אכפת לי. אל תלבשי את זה.

כן זה עולה כסף - אבל זה לא כזה מסובך להתלבש יפה. שימו דגש על הבגדים שלכם, אל תחשבו תמיד מה אתן אוהבות אלא מה אתן גם אוהבות,

וגם יראה יפה.

להיות באופנה זה חשוב. אם כולן עברו ללבוש סקיני ג'ינס, אל תלבשי לי ג'ינס מתרחב משנות ה70 שסבתא שלך העבירה לך מתנה.

ממש לא קשה לקלוע לטעם של בנים - סקיני ג'ינס טייץ ומכנס קצרצר. אולי חצאית אחת. כל דבר אחר שקשור לרגליים פשוט לא. 

מכנס קצר זה מכנס קצר, לא מעל הברך אלא באמת קצר. הוא הולך עם הכל, גם עם סווטשירט גדול שמסתיר את המכנס וגם עם גופיה סקסית.

מחשוף לא חייב להראות הכל, אבל חולצות סגורות לגמרי בדר"כ לא עובדות.

אל תחפשו תמיד להמציא את האופנה - תתאימו את עצמכן גם לפעמים.

הבגדים מתקשרים גם לנקודה הבאה שלי;

 

נתונים - אין יותר מידי מה להרחיב פה, תהיו ערות לנתונים הטבעיים שלכן. את שמנה? אל תלבשי חולצת בטן, תלבשי משהו אוורירי ולא צמוד.

אלוהים בירך אותך בציצי לא קטן? מחשוף. עמוק מידי זה לשרמוטות, קטן מידי לא עושה את העבודה.

התחת שלך לא מהעולם הזה? קודם כל תשלחי לי תמונה במייל.

ועכשיו ברצינות, תדעי ללבוש דברים שמחמיאים לו - מכנסיים צמודים, טייצים, וכו'.

לדעת לעשות את ההתאמות ייתן תוצאות.

ועוד דבר שאני חייב להבהיר פה - 

חוטיני. חוטיני. חוטיני.

כל תחתון אחר פשוט משדר שאת עדיין ילדה.

 

ריח - לא חושב שאפשר להבהיר במילים כמה ריח זה דבר חשוב. 

שמפו טוב, דאורדורנט תמיד, ותמיד בתיק.

ומעל הכל הבושם - עכשיו הרבה בנות עושות את הטעות וקונות בשמים שהן אוהבות את הריח שלהם.

אל! תלכו עם ידיד\חבר שלכן לקנות את הבושם, ותבחרו משהו שגם תאהבו וגם הוא יגיד שזה טוב.

המלצות שלי? Alien,Black XS ו Lady Million אלה שלושה בשמים שבוודאות יעשו את העבודה ויסובבו בשבילכן ראשים ברחוב.

תמיד תסתובבו גם עם בושם ודאורדורנט בתיק - אסור לבנות להסריח בשום סיטואציה, ויותר מזה,

אתן חייבות להריח טוב בכל סיטואציה.

 

מגע - מגע יוצר קרבה ויוצר משיכה. 

גם נגיעה סתמית בכתף נותנת תחושה אישית לכל סיטואציה. זה משאיר רושם טוב ואישי ובעיקר זה גורר את המחשבות של שאר האנשים למקומות,

נקרא לזה מקומות יותר מוצלחים.

אל תמעיטו בערך של מגע, זה ישאיר אתכן בראש שלנו.

 

אביזרים - זאת אולי הנקודה הכי פחות חשובה, אבל היא עדיין חשובה - 

אל תיפלו בפח של האביזרים. הרבה מאוד בנות היום הולכות עם ים עגילים תכשיטים קשתות בשיער בנדנות חגורות בטן ואלוהים ישמור את כל השטויות האלה,

לרוב - זה רק מוריד. תשתמשו במעט אביזרים ורק כאלה שבאמת מתאימים לכן. 

 

אני אסכם - אין פה איזה משהו גרנדיוזי, איזה סוד להצלחה או איזה שיטה שאם נצמדים אליה פתאום גדלים ציצים והתחת נהיה ברזילאי.

יש פה בעיקר נקודות קטנות ופשוטות, שדורשות מעט מאמץ - אבל שאם תקפידו על כולן - אתן תשדרגו את המראה, ההופעה והרושם שנותר מכן - 

וככה תשדרגו את עצמכן בעיני הבנים.

אז אם כבר התקדמנו והצלחתן לצאת מהמטבח - הגיע הזמן לעבוד.

ואם אתן לא מסכימות עם משהו - תחייכו כי עוד לא הגענו לחלק 2 (;

נכתב על ידי , 1/7/2013 22:11  
398 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   7 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)