לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

קוקבלוק


"קוקבלוק - במקור: Cock Block.

חסימה פאלית.  פעולה שבה גבר מאגף גבר אחר מול אשה נחשקת, ובכך מפר את אחד החוקים המרכזיים באחוות זכרים."

 

2 בבוקר, מסיבת בריכה, בר חופשי. כל העיר פה. וודקה ראשן, וודקה רדבול, שוטים של גרייגוס. 

לחישות באוזן על תוכניות לאחר-כך והרבה יותר מידי שלום-ים, כיפים, חיבוקים ובנות שכבר הייתי איתן.

חישוב מהיר מביא אותה למסקנה שיש פה יחס של 8 בנים לאישה אחת, ועם לא מעט בנות פה כבר הייתי - 

ואני מסרב לקבל את המסקנה שאמורה לבוא אחר כך.

שוט של גרייגוס עם סטולי ורד בול לאחר כך. כל כך חם, לח ומסריח מזיעה בפנים, אז סיגריה בחוץ. ועוד אחת ועוד אחת.

נגיעה בברך, ליטוף בירך, שנינו בחוץ ואני מדליק עוד סיגריה, מספיק לסיים אותה עד שחבר שלך בא לאסוף אותך. יש לי תחושה שאת לא מסופקת.

 

2 בבוקר והיא מוציאה את כל האנשים מהבית. או בבריכה או החוצה, אבל שלא יהיו אנשים בבית. 

"חוץ ממך. אתה למעלה, כל השאר החוצה".

אז אני מציית, ותוך שניות אני מוצא את עצמי בלי חולצה במיטה של ההורים שלה, בחדר בגודל של הבית שלי.

ופתאום אין בגדים בכלל, אבל האלכוהול עושה את שלו וצריך יותר מעשרים שניות של התחרמנות בשביל להיכנס למצב.

דקה שתיים שלוש ואני כבר מוכן ומזומן, שניות בודדות לפני החדירה. יש משהו מחרמן בלזיין את בעלת המסיבה, בחדר של ההורים שלה, כשכל העיר למטה.

 

2 בבוקר והוא פותח את הדלת.

"תגידי את דפוקה?! המשטרה פה בואי מהר למטה!!!

אתה יכול לחכות פה ערום אבל בואי עכשיו למטה!".

 

היא בקושי מצליחה להתלבש ונעלמת, משאירה אותי להתלבש שם, לאט ולבד.

יורד למטה, חוצה את הרחבה, צוצי רואה את המבט ומצטרף אלי החוצה.

מדליק סיגריה ומנסה להבין מה הרגע קרה פה.

נכתב על ידי , 17/8/2013 21:44  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)