לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2014

למה אני אוהב אותכן II


כי אתן יפות.

כי אתן נעימות.

כי נוח לי לידכן.

כי אי אפשר להבין אתכן.

כי הכי קל לצפות אתכן.

כי הכי כיף לצפות בכן.

כי אתן הדבר היחיד שיש לו השפעה עלי.

כי אתן מתאימות בחצי השני של המיטה שלי כמו חתיכה מפאזל.

כי אתן אוהבות לגעת בי.

כי אני אוהב לגעת בכן.

כי אתן שמות לב. להכל.

כי אני יודע לשים לב אליכן כשצריך.

כי אתן מעריכות את המחמאות שלי.

כי אתן משגעות אותי.

כי אתן משלימות אותי.

כי הזמן היחיד שאני יכול להגיד שאני מרגיש משהו, זה כשאתן איתי במרפסת, חצי ערומים בסיגריה שאחרי.

כי אתן נותנות לי דברים שאף אחד אחר לא נותן לי.

כי אתן יודעות לזוז.

כי אתן יודעות להתלבש.

כי אתן יכולות לגרום לי לאבד ריכוז.

כי אתן יכולות לגרום לי לאבד את עצמי.

כי אתן היחידות שמבינות אותי.

 

כי אתן יודעות את כל זה.

כי בדיוק עכשיו אתן חושבות איזה חמוד אני.

כי אתן חושבות שאני מניאק. וזה עושה לכן את זה.

כי אני הכי טוב בלגרום לכן להאמין שאני רק שלכן.

כי כשאתן במיטה שלי אתן לא רוצות ללכת. ואני לא רוצה שאתן תלכו.

כי גם אחרי חצי שעה אצלי, כשאתן רטובות ומזיעות לגמרי, זה לא מגעיל אותי.

כי אתן יודעות לעשות לי טוב.

כי קל לי איתכן.

כי בסופו של דבר, אני משיג אותכן.

כי הסיגריה שאחרי, לידכן, היא עוצמתית.

 

 

כי אני מכור. אליכן.

שנה מיום האישה הקודם,

למה אני אוהב אותכן I

נכתב על ידי , 8/3/2014 21:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)