לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2014

בירה ללא תחתית


עוד כוס ועוד כוס, ואני שואל את עצמי מה אני עושה פה.

המקום כל כך מלא בבנים שלצאת לעשן סיגריה אי אפשר.

כנראה זאת התוצאה של בירה ללא תחתית בזול. פעם הבר הזה היה נחשב מקום של כוסיות צפוניות. איפה הן?

 

הסיפור הזה היה אמור להתגלגל לאיך אחרי עוד קצת בירה, פתאום הצטלבו המבטים עם איזו חמודה,

כזאת עם עיניים יפות ושיער חלק ועור נעים.

הסיפור הזה היה אמור להתגלגל לאיך 10 דקות מסתכלים אחד על השני ואף אחד לא עושה צעד,

לאיך קמתי וניגשתי,

לאיך אמרתי את המשפט שלי כשאני מרגיש שבא לי להמר קצת הפעם,

"אני בדר"כ לא כל כך ישיר אבל את לא נראית בחורה שמשחקת משחקים,

אפשר לנשק אותך?"

ג'וני, חשבנו שאתה אף פעם לא שואל לפני שאתה מנשק.

גם זאת לא שאלה - זאת מין שאלה רטורית. אתה שואל ורוכן לנשק לפני שקיבלת תשובה.

 

אבל הסיפור הזה לא התגלגל לשם,

אולי בגללה,

ובעיקר בגלל שהיו פאקינג 98% בנים.

מה קורה במדינה הזאת.

נכתב על ידי , 3/6/2014 10:55  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)