לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

7/2016

ויש לה זוג שפתיים רך כל כך שזה לא אנושי


קראו לה יעל והיא הייתה גבוהה כזאת, עם פה גדול וחיוך שלא נגמר.

כמו הרבה גבוהות כאלה, היא הגיעה בעסקת חבילה עם רגליים ארוכות ארוכות ותחת קטן ויפה וחמוד, מהסוג שגורם לך להסתכל פעמיים.

אומרים שגברים שמסתכלים פעמיים מתחלקים לשני סוגים: אלה שגונבים עוד מבט אחד, ואלה שמוודאים שהם ראו נכון,

ואני מצאתי את עצמי מסתכל פעמיים..

 

היה חורף נעים וקר,

בדיוק חורף במידה שגורמת לך לחפש דרכים להתחמם,

ואני - אני הייתי אידיוט, הדרך המושלמת להתחמם.

מלא ברעש ובצלצולים ובעצמי. בעיקר מלא בעצמי.

מסתבר שזה הספיק כדי לגרום לה לרצות להתמלא בי גם.

 

חשבתי שאני רוצה חברה, או לפחות חשבתי שאני חושב ככה, לראשונה בחיי.

אף אחד לא טרח לספר לי על כל העניין הזה שכשיש לך חברה, אתה כבר לא ממש יכול לעשות כל מה שאתה רוצה.

כמו, סתם למשל, למצוא את עצמך בסיטואציה כזאת שיושבת עליך בחורה אחרת בזמן שחברה שלך וכל שאר העולם מסתכלים.

 

אני לא אשקר, - כל הגילויים החדשים האלה על במה כרוכה מחויבות, גרמו לי לאבד קצת עניין.

וכשאני אומר לאבד קצת עניין..טוב נו, אולי איבדתי הרבה עניין.

 

מפה לשם נפרדנו לדרכנו, אני עם החירות שלי והזיכרון של התחת הנפלא והנעים שלה,

והיא, מסתבר, עם חשק לעוד,

כי לפני שהספקתי להתגעגע יותר מידי,

כבר מצאתי את עצמי שוב מרגיש את התחת הנפלא והנעים הזה..

 

 

נכתב על ידי , 5/7/2016 19:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)