לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

"אתה מושלם"


אז היא באה אליי.

לא הספקתי אם להביא את הפידג' ושנינו כבר בלי בגדים.

יד על הפה שלה, מאיזהשהיא סיבה זה רק מחרמן אותכן יותר..

ממיסיונרית, לדוגי, להיא למעלה, ושוב למיסיונרית. אני כבר מתחיל להזיע.

הגניחות שלה מתחזקות ככל שאני מגביר את הקצב, כבר מכיר אותה ויודע בדיוק מה היא אוהבת ואיך לגעת בנקודות שלה.

רגע אחד מנשק בצוואר ורגע אחד חודר יותר עמוק, היא משתגעת.

לתפוס את התחת שלה כשהיא בדוגי על ארבע, תחת קטן ומעוצב, מהדברים שנשארים לך בראש הרבה אחרי שהיא הולכת.

מאיך שהיא זזה רואים שהיא לא שיקרה שהייתה רקדנית.

אני אוהב כשהן גונחות את השם שלי, אני אוהב כשהן גונחות את השם של אלוהים.

היא את שניהם לא עושה, אבל היא גונחת "כן" ומרעידה את הבית, שורטת לי את הגב כל כך חזק שבבוקר למחרת אני נראה כמו ציור של ג'קסון פולוק.

אני לא מצליח לתזמן את הגמירה, היא גומרת לפני ולשם שינוי אנחנו ממשיכים. מעריך את ההקרבה - בדר"כ היא צריכה 5 דקות התאוששות אחרי שהיא גומרת.

ממשיכים עוד כמה דקות ואני גומר גם.

קם לזרוק את הקונדום בזמן שהיא מתפרקת לה על המיטה, האור מהיציאה למרפסת זה הדבר היחיד שעוזר לי לראות כמה היא כוסית.

הפידג' מגיע, כרגיל החוויות החזקות בחיי מלוות באלכוהול.

ואחריו שוב מזדיינים, אנחנו צריכים את הסקס הזה כמו נרקומן שימות אם הוא לא ימצא מה להזריק.

הפח מתמלא בקונדומים, המאפרה מתמלאת בסיגריות, החדר מתמלא בפידג' והמיטה מתמלאה בריח שלה,

 

אבל יצאתי עם דבר אחד מכל הערב הזה, יותר נכון - משפט אחד. אחרי הסיבוב השני, היא עוד בהיי מהאורגזמה, לא בטוח אם היא הבינה מה היא אומרת:

"אתה מושלם".

 

והדבר היחיד שאני מסוגל לחשוב עליו זה כמה אני רחוק מלהיות מושלם.

נכתב על ידי , 31/1/2014 20:49  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני צריך תשומת לב


אני יודע שהבטחתי לכתוב קטע נורמלי,

ואני חייב לעשות את זה כבר,

 

ואני גם מוחמא מהפוסטים והבלוגים בהשראתי שצצו פה בזמן האחרון,

אבל עכשיו אני צריך תשומת לב.

 

אפשר?

נכתב על ידי , 24/1/2014 13:46  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרבה זמן לא עשיתי משהו מטומטם.


וכולנו הרי יודעים שזה לא מחזיק אצלי הרבה זמן,

אז הנה תלונה על שילוב ראוי.

בהצלחה.

 

נכתב על ידי , 14/1/2014 20:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)