לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

2/2014

נזכרת


לגימה מהבירה ונזכרת.

נזכרת לשלוח לי הודעה.

 

שולף סיגריה מקופסא שהולכת ונגמרת,

שאיפה, נשיפה, שאיפה, נשיפה.

נזכרתי לענות לך להודעה.

 

ומעניין מה יהיה עכשיו.

נכתב על ידי , 24/2/2014 20:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם לרגע חשבנו שאיבדתי כיוון


אם לרגע חשבנו שאיבדתי כיוון,

אז הנה הן העלו תמונה איתי,

בשביל שהאקסים הפריפריאלים שלהם יקנאו,

וזה עבד.

כמו טטלה הם שלחו הודעות בדיוק 15 שניות אחרי שהתמונה הייתה בפייסבוק,

והנה הצטרפו עוד שני שונאים למועדון שלי.

מצטער.

פעם הבאה אני אשתדל להראות פחות טוב.

 

פאק, לא שתיתי מספיק בשביל השיט הזה.

נכתב על ידי , 15/2/2014 02:40  
הקטע משוייך לנושא החם: אהב-וולנטיינס
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השלישיה, או - למה עומד לי כשאני שומע ג'סטין ביבר.


(או: היום המוצלח בחיי)

 

10 ימים לפני הגיוס, עוד ערב שולי. קובעים לסרט ואלכוהול אצל ענבר, עם החבורה הקבועה שלה - ליאל ודני.

חייבים לציין מספר פרטים למען הסדר הטוב;

  • מי שעקב, עם ענבר התנשקתי בהזדמנות כזאת או אחרת(הבלוג לא מסודר כרונולוגית, גם הסיפור בקישור קרה אחרי).
  • מי שעקב, גם עם ליאל התנשקתי במספר הזדמנויות כאלה או אחרות. לא הרבה יותר מזה.
  • דני, לעומת זאת, הייתה חדשה בסצנה. הן אומנם היו 3 החברות הכי טובות, אבל החלטתי להתחיל איתה. בלונדינית, ציצי גדול גוף טוב ויפה.
  • אחרי שבועיים בערך הבנתי שהיא ממש לא בשבילי מהרבה סיבות שונות.
  • בכל החודשיים שקדמו לאירוע הזה - היינו מסתובבים אני וחברים שלי והחבורה הזאת. פה שותים שמה מסיבה וכו'.

אז איפה היינו? כן, עוד ערב זניח. סרט ואלכוהול בבית עצום המימדים והיוקרתי של ענבר. אני וצוצי ושלושתן. כ"כ זניח שלא התעכבתי שניה על מה אני לובש, התלבטנו אפילו אם ללכת לקנות וודקה(שזאת הייתה המסורת בישיבות שלנו. אנחנו מביאים את הוודקה הראשונה, ואחריה ענבר פותחת ואן גוךים).

מגיעים. סרט אימה שקרי כזה, פותחים את הוודקה ובקבוק יין. מתחילים לשתות וכל הסרט אני שם לב לשני דברים מוזרים:

 

- צוצי ודני מתקרבים במהלך הסרט. נכון שאמרתי שהיא לא בשבילי, אבל אם אתה רוצה להתחיל איתה, לא תבוא ותגיד לי קודם? ממש מתכסים באותה שמיכה, שם עליה יד, עוד שניה יושבת עליו.

- ליאל וענבר כל הסרט לא מפסיקות להתלחשש ולצחוק. סביר להניח שעל ההתקרבות של צוצי ודני.

 

טוב. הסרט נגמר, ואיתו הוודקה והיין. הראש דווקא לא רע. ענבר אומרת שהיא תעלה להביא מהחדר שלה ואן גוך, וקוראת לי ולליאל, באקט ברור שאומר - "צוצי ודני נשארים למטה לבד לסגור עניינים". אנחנו באים שלושתינו להיכנס למעלית, אבל דני קצת ילדה, והיא באה להיכנס איתנו, "לא היה נעים לה".

2 שניות לפני שהדלתות של המעלית נסגרות וענבר בחוסר טאקט מוחלט, פשוט דוחפת אותה החוצה והמעלית נסגרת. אין יותר ברור מזה - צריך להשאיר אותם לסגור עניינים.

 

טוב. נכנסים לחדר של ענבר. וכשאני אומר חדר אני כמובן מתכוון ליחידת דיור שיותר קרוב בגודל לדירה שלי מאשר לחדר. מקלחת שירותים הכל בפנים.

אנחנו נכנסים, ליאל מתכופפת עם הגב אליי להוריד איזה צעיף או ז'קט או משהו, וענבר תופסת ומנשקת אותי. הנשיקה נגמרת עוד לפני שליאל הסתובבה חזרה, ואני מספיק שיכור בשביל להיות מבולבל.

ענבר ניגשת לסטאש של הואן גוךים, ומוציאה דאבל אספרסו. מוזג לשלושתינו שוטים, ומאיזהשהיא סיבה מחליטה לשים את כל האלבום של ג'סטין ביבר ברקע.

אני רוצה להתווכח, אבל אני מוצא את עצמי יושב על המיטה, ענבר יושבת עליי ומנשקת אותי. תוך כדי שאני מנסה להבין מה קורה, אני מרגיש את ליאל מתיישבת לידי על המיטה.

לא מספיק לספור ל30 וענבר יורדת ממני, עולה על ליאל ושתיהן מתנשקות. אני בשוק. מנסה להתפקס אבל כנראה ששתיתי יותר מידי, כי הן מורידות אחת לשניה את החולצה, את החזייה ומה לא.

 

טוב. הן משכו אותי לאמצע המיטה והפשיטו אותי. כולנו ערומים ואני בהלם טוטאלי. לא מבין מה קורה. ליאל בתולה בכלל! 

ענבר עולה עליי ומתחילה לרכב. ליאל בנתיים מתחרמנת איתי, משחקת לי בביצים ומלקקת אותי ואת ענבר לסירוגין.

מפה זה כבר התחיל להראות כמו סרט פורנו. תנוחת המשולש - אני שוכב, ענבר רוכבת עליי, ליאל עם הכוס בפנים שלי אבל עם הפנים לענבר, והן מתנשקות מעליי - יוצרות משולש.

אני מזיין אני ענבר בדוגי בזמן שליאל עסוקה בלהביא לי ביד ולשחק לי בביצים.

 

אז נכון, לליאל לא חדרתי - היא הייתה בתולה לפני והיא גם סיימה את הערב בתולה.

 

אז סקס, הפסקה, סיגריה, מציצה, עוד סקס, ומפה לשם הואן גוך נגמר, ותודה לאל - גם האלבום של ג'סטין ביבר.

אני לא יכול לתאר כמה שיכור הייתי.

 

עוברים למקלחת, אני משעין את ענבר על הקיר, מרים לה רגל אחת ומזיין אותה. המים שוטפים אותי מלמעלה וליאל מאחורי ממששת לי את כל הגוף.

פתאום דפיקות בדלת. הן מחביאות אותי במקלחת, לובשות מגבות, ואומרות לי להיות בשקט. אני לא מבין מי יכול פאקינג לדפוק על הדלת ב3 וחצי בבוקר ?!

 

אז לא תאמינו..אבל זאת אורי. כן כן, זאת שהייתי הנשיקה הראשונה שלה והתחפפתי 2 דקות אחרי זה מהבית שלה ולא טרחתי לדבר איתה יותר.

מסתבר שהיא עברה לגור אצל ענבר לזמן מה בגלל בעיות בבית.

אורי מנסה להבין מה קורה, ענבר וליאל מגרשות אותה, עד היום אין לי מושג איך.

 

הזייה. חוזרים קצת למקלחת, עוד קצת במיטה. עוד קצת סיגריות והזין שלי כבר לא יכול לעמוד יותר, אחרי 3 שעות. כמובן שזה לא היו 3 שעות של סקס טהור, אבל כל הסיפור היה 3 שעות.

יורדים למטה, הפוכים לחלוטין, מוצאים את צוצי ודני מתחרמנים.

אני וצוצי הולכים לבית שלו, אני ישן אצלו. מגיעים אליו ב6 בבוקר, פותחים בקבוק טקילה וסיגרים. הלכנו לישון באיזה 8 וחצי, אחרי הלילה הכי מוצלח בחיינו.

 

סגירת קצוות:

- בין דני לצוצי לא היה שום דבר באותו ערב. התחרמנות מטורפת, מספרים אחד לשני כמה הם רוצים אחד את השני, אבל מסתבר שיש לה חוק שהיא לא נהיית עם בנים כשהיא שיכורה.

- יום אחרי הם קבעו וישבו בצורה נורמלית, התנשקו, ונהיו ביחד ל8 חודשים. הקשר הכי משמעותי אחד של השניה, עד היום גם.

- הקשר בין החבורה שלי לחבורה הזאת כמובן שהתפרק אחרי אותו ערב.

- למרות שחשבתי אחרת, מסתבר שהן תיכננו את זה עוד מתחילת הערב, וזאת הייתה הפעם הראשונה שהן עושות דבר כזה.

- עם שתיהן הסיפור לא נגמר באותו ערב - כולל שני סיפורים שיש פה בבלוג על ענבר שקרו אחרי, כולל מסיבה שהייתי עם שתיהן כשכל אחת מסתירה את זה מהשניה. אבל זה כבר לפוסט אחר.

 

אז כן, זה הסיפור על איך זכיתי בחגורה, על היום הכי טוב בחיי.

וזאת הסיבה, אחרי הכל, ללמה עומד לי כשאני שומע את פאקינג ג'סטין ביבר.

נכתב על ידי , 13/2/2014 21:15  
הקטע משוייך לנושא החם: אהב-וולנטיינס
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)