לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחר בבוקר היא תסלח לי


וידויים של מניאק - סיפורים שקרו באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2014

יש שני סוגים של גברים בעולם


כל הגברים בעולם מתחלקים ל2:

החבר, וזה שמזיינים כדי שהחבר יקנא.

 

אמא שלי חושבת שאני בקטגוריה הלא נכונה.

נכתב על ידי , 26/3/2014 22:48  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני פורים אני פורים


אין על החג הזה.

בנות בלבוש מינמלי, כל 3 שעות אתה מחליף תחפושת.

ובנות בלבוש מינמלי.

 

2:30 בבוקר, עברנו כבר 15 דקות של סקס לא נורמלי.

זה הסיבוב השלישי, הסדין, השמיכה, הבגדים, הכל על הרצפה.

הברקים פעם ב2 דקות עושים את התאורה, הרעמים נותנים הסוואה לגניחות שלה שמאיימות לשבור את הדלת ולהעיר את כל הבית.

והיא אפילו עוד יותר כוסית עם הלובן שמגיע מהברקים האלה.

היא רוכבת עליי, האינטנסיביות גורמת לשנינו לאבד נשימה פה ושם.

כבר 10 דקות שאני מתלבט אם לקום לסגור את הדלת למרפסת, שהגשם לא יעשה הצפה.

אבל איך אפשר לעצור דבר כזה?

מנצל את זה שהיא מתחילה להתעייף וקם לסגור.

חוזר והופך אותה לדוגי.

כל הגב של מדמם מהשריטות, כל הצוואר שלי כחול מהנשיכות.

2:30 בבוקר ואני מזיין אותה בדוגי כאילו החיים שלי תלויים בזה.

היא גומרת תוך כמה דקות,

לוקחת לעצמה זמן להתאושש.

אני מנסה להבין אם אני צריך סיגריה.

לא הספקתי להחליט והיא כבר בדרך למטה,

מתחילה לרדת.

היא עושה את זה לא רע, אבל לא מסוגלת להכניס את כולו.

הולכים לישון קצת שיכורים אבל בעיקר מרוצים.

 

מפה לשם היא הלכה באיזה 2 בצהריים, ואיכשהוא ב4 כבר התחלתי לשתות שוב.

פורים לא?

ב7 בערב כבר הייתי שיכור.

ב1 בלילה כבר הייתי שיכור עוד פעם.

 

עד לא ידע או עד יקיא את נשמתו.

 

 

נכתב על ידי , 15/3/2014 13:13  
הקטע משוייך לנושא החם: פורים
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין דבר יותר עצוב מ


"אין דבר יותר עצוב מחיים בינוניים".

תזכורת לעצמי.

נכתב על ידי , 11/3/2014 20:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 30




17,199
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny Z. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny Z. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)