לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

3/2013

הנסיך הקטן


כרגיל ... המצב רוח לא משתנה, אבל מה אני אגיד ... נחשוב טוב יהיה טוב?


נכון, היא העיפה אותי מהחג, אבל הדודה המקסימה שלי ורד אמרה לי שאני אהיה איתם, כי בכל זאת זה חג של משפחה.


ככה אני אהיה עם המשפחה אבל לא עם אמא. גם משהו לא ...?


 


אתמול רבתי עם מישהי שמאוד חשובה לי בפלאפון, פשוט צרחה עליי חצי שעה בערך עשתה לי כאבי לב מטורפים,


לא נרדמתי מרוב שבכיתי ... וכמובן בגלל זה לא קמתי לעבודה -_-


 


כרגע אצל יקירוש, עוזרת לו לנקות לפסח 3>


אתמול הלכתי לקנות מתנות למשפחה, קניתי לאבוש את הספר "הנסיך הקטן" וחמסה כזאת נגד מחשבות ורגשות שליליים


עם אבן.. משהו יפה.


לבת דודה שלי לירון קניתי ספר שמדבר על אושר כבחירה, ושלא צריך לשאוף לשלמות כדיי להיות מאושר (:


 


לחברות היפות שלי וליקירוש עשיתי גם מתנות חמודות כאלו יפות אבל אני לא ארשום כאן מה זה


כי הן קוראות כאן וזאת הפתעה למחר .... ישיבה אצל אושר, חטיפים, מוזיקה (ובלי אלכוהול!!! קריצה)


 


שיהיה סופ"ש נעים.


עובדת היום לילה .... רותם קול

נכתב על ידי , 21/3/2013 17:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,202
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , המתמודדים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצועדת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצועדת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)