לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2013

קרוב מדיי, גאווה ....... צה"ל


היום אני לא אשב בטקס יום הזיכרון ואחשוב על הא ודא, היום אני אשב בטקס יום הזיכרון ואחשוב

על החברים שלי, על כל השכבה שלי (לא שאני מתה עליה), החברות, הידידים ... כולם חיילים פתאום.

המון קרביים ... גולני .... כפיר, חלק ג'ובניקים בקריה, אבל בתכלס לכולם מגיע הכבוד הראוי.

כולם נותנים מעצמם בשביל המדינה, נותנים את חובתם שהביאו הבאים לפניהם ויביאו הבאים אחריהם.

 

אז השנה זה שונה, השנה זה נראה קרוב מדיי, השנה זה נראה אמיתי יותר.

השנה בעוד שלושה חודשים (בדיוק ) אני עולה על מדים, אני מתחילה את חובתי למדינה, ואני יודעת

שאתן את כל כולי. כל כך מחכה לזה.

 

השנה בטקס אני יודעת שיהיה לי יותר קשה, שיהיו לי יותר צמרמורות, שייזלגו יותר דמעות, שיהיה לי יותר כואב.

השנה אני אחשוב על חיילים שאני באמת מכירה, חברות, ידידים, משפחה.

 

השנה אני רוצה לאחל, לכולנו, לכל חיילי צה"ל -

שה' ישמור אותנו ואת כל עם ישראל!

 

אמן.

 



 

 

סבא שלי, אהוב שלי, ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל אתה הולך לטקס כמו בכל שנה

בבית העלמין, ששם אתם עולים לקבר של שניי אחיך זכרונם לברכה.

אני רק רוצה לומר שתהיה חזק, שאני תמיד מאחוריך. שאני אוהבת אותך!

נכתב על ידי , 14/4/2013 16:34   בקטגוריות עצב, תסכול, גאווה עצמית  
הקטע משוייך לנושא החם: הלם קרב
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,202
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , המתמודדים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצועדת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצועדת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)