לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

6/2013

החברה הכי טובה שלך מאכזבת אותך? עדיף מאוחר מאשר אף פעם


פשוט הסופ"ש הכי מעצבן שהיה לי. הייתי עצבנית, התאכזבתי, ישנתי כל השבת סטנדרטי
שישי. בילוי. חברה עברה לדירה חדשה והזמינה כמה חברים אלייה.
הגעתי קצת מאוחר כי היינו אצל סבא וסבתא, היה מלא שתייה. החברה הכי טובה שלי הייתה שם
וגם החבר שלה. (יוצאים ביחד בערך חודש וחצי)
הוא שתה (והוא הנהג שהיה צריך להחזיר אותנו הביתה), אז כבר שהגעתי אמרתי לו שאנחנו נחזור במונית
והוא הסכים והוריד חששה מליבי.
יותר מאוחר הם הלכו להסתובב קצת (מבלי לקחת את הטלפונים שלהם) השאירו אותי עייפה, רוצה ללכת הביתה
אבל אין לי פאקינג איך להשיג אותם. אחרי שעה וחצי חזרו. אמרתי לה שבא לי הביתה.
היא אמרה שהיא תסיים את הסיגריה ונסע. אמרתי לה "את יודעת שחוזרים במונית נכון?"
וכאן התחיל הסיפור.
היא לא הסכימה ואמרה שנחזור במכונית ושהוא שתה ממזמן ושאין השפעה כבר והכל בסדר.
היא מכירה אותי כבר כמעט 14 שנה ויודעת שאני לא אעלה לאוטו גם עם בן אדם ששתה שליש בירה.
היא פשוט התעצבנה ואמרה שאני מגזימה ופאקינג חבל על הכסף.
כסף? ממש לא מעניין אותי.
חבל על מי שמת.
בקיצור, היא דיברה לקיר ולא הצלחתי להגיע לשכל שלה.
היא אמרה לי תעשי מה שאת רוצה.
במזל חברה שהייתה באזור באה ולקחה אותי הביתה.
אפילו הודעה אם הכל בסדר ואם הגעתי הביתה (כי בכל זאת השעה הייתה 3 וחצי בלילה) לא קיבלתי ממנה.
היא פשוט העדיפה להשאר עם החבר שלה שהיא מכירה חודשיים ולא "להגן" עליי ולקבל את מה שאני אומרת.
שאני לא עולה עם אנשים ששתו לאוטו גם לרחוב אחד.

אין לי מילים. האכזבה הנוראית הזאת מבן אדם שבאמת תמיד דאגת לו
ותמיד השארת עין אחת פתוחה למקרה שיתחיל לעשות שטויות או סתם למקרה שיפול.
הבן אדם הזה פשוט החזיר לי בזין.
מה אני לא מבינה, פעלתי לא בסדר?
סופ"ש מעצבן. ממש מעצבן.
היא חושבת שהודעה "שהיא באמת אוהבת אותי" תעזור.
נמאס לי ממילים, רוצה לראות מעשים.
לי כבר נמאס. לא מתאימה לי התנהגות של ילדה בת 14.

שיהיה שבוע טוב אמן!


נכתב על ידי , 23/6/2013 00:14   בקטגוריות גאווה עצמית, עצב, תסכול, תובנות, תמונות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,202
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , המתמודדים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצועדת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצועדת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)