לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

7/2013

תמונות :)


ממש הזנחתי את המצלמה וכמובן את הבלוג ואיפשהו הזנחתי את עצמי, הפסקתי לעשות
משהו שמאוד מרגיע אותי- צילום.
עוד 8 ימים לגיוס, הזמן עובר ממש מהר!
לפני כמה ימים הייתי עם דניאל בעזריאלי וכפרוש עלייה היא קנתה לי מתנת גיוס חיבוק של הסוררת

ממ אז אתמול הייתי עם ניקול ויקיר וכל המדריכים והיה נחמד, אחר כך עלינו למשרד מזגתי לי כוס מנגו (יאמ חיובי)
וישבתי לי על הפוף, נחשו מה קרה. המיץ נשפך. על כולי וכמובן על הפלאפון החתיכי שלי.
עזבו שזה בחיים לא קרה לי אז הייתי בשוק רצתי ישר לנגב אותו והתחלתי לצרוח בקולי קולות חחח
קיצר ראיתי שהוא עובד ... נרגעתי. אבל אז קלטתי שהמוזיקה לא עובדת. כנראה היה קצר בחור של איפה שמכניסים
את האוזניה והפלאפון הראה שהוא מחובר לאוזניה כשהוא לא מחובר לכלום אז אי אפשר היה לשמוע מוזיקה, או כל קול אחר.
אחד המדריכים אמר לי לשים את הפלאפון בתוך קופסא של אורז, "להטביע" את הפלאפון בתוך האורז ופשוט לאטום את הקופסא.
עשיתי זאת למשך כל הלילה. ונחשו מה-
זה עבד מוציא לשון
הייתי המאושרת באדם בערך !!!
בקיצור, אם נרטב לכם הפלאפון, אתם יודעים עכשיו מה לעשות קריצה
.........הגיוס מתקרב, הבטן מתהפכת לי כבר שבועיים בערך
מחכה לזה ומפחדת מזה ברמות אחרות.
כמה תמונות מהזמן האחרון -
כל התמונות (חוץ מאלו שציינתי איפה צולמו) צולמו בשכונה שלי :)


מצפה בבנימינה






עגבניות *~*











נוף של השכונה





יער חדרה
יער חדרה
יער חדרה
יער חדרה

זהו, עד לכאן ושיהיה לכם שבת מהנה :)
שמרו על עצמכם!
רותם


נכתב על ידי , 5/7/2013 18:56   בקטגוריות פחד, רגעים קטנים של אושר, תמונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,202
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , המתמודדים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצועדת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצועדת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)